Friday, December 18, 2009

financiare

Eu nu înţeleg de ce suntem aşa de hoţi? Şi nu am să înţeleg vreodată.

Ei bine, am plătit căminul..acum multe zile ..nu e relevantă dată. Am plătit tot 82 de lei, cât e o lună întreagă, deşi e vacanţă, şi nu stau în cămin. Pot sta, Caza stă aici şi în vacanţă, şi m-am trecut şi eu pe listă cum că stau ..deşi plec azi (dacă reuşesc) şi nu mă mai întorc până la anu'.

Deci, deşi e vacanţă, regia de câmin se plăteşte la fel, indiferent dacă locuieşti sau nu în cămin.. Dar bursele de ce nu rămân la fel? Bursele de ce se micsorează dacă apare o vacanţă? Doar orfanii şi cei cu cardiopatii sau nu mai ştiu ce boli primesc şi în vacanţă (cred că mă încadrez şi eu printre ei, dar nu sunt sigur .. că şi eu am probleme cu inima).

De ce se întâmplă în aşa fel încât atunci când ai de dat bani, niciodată nu există şansa să fie mai puţin, dar când e vorba să primeşti, de cele mai multe ori sunt mai puţini decât ar trebui. Acelaşi lucru ca la schimbul valutar: îi dai valută - îţi dau o sumă de bani, vrei valută - îi dai mai mult decât ţi-au dat ei ....

Off, toţi caută să se îmbogăţească de pe spinarea altora. ...  dar aşa a fost dintotdeauna, nu?

Vă urez tuturor vacanţă plăcută, sau concediu....şi sărbători cât mai luminoase alături de cei cu adevărat dragi, nu cei care sunt acolo doar ca să fie. Să fiţi fericiţi şi să încercaţi, în aceste zile care urmează, să ocoliţi orice lucru care v-ar altera starea de bună dispoziţie sau v-ar aduce amintiri neplăcute.


de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...