Sunday, December 20, 2009

Christmas Tree

UPDATE:

Venise mai devreme la uşa mea, vecina de sus cu prietenul ei, să îmi ceară cheia de la intrarea în subsol. Nu era necesar neapăat dar a menţionat şi motivul "ţi-o aduc înapoi imediat, cobor doar să aduc bradul".

Acum, urmărind Cireaşa de pe Tort,  am auzit colinde de Hruşcă venind din direcţia tavanului. Aşadar vecinica mea,  fosta mea colegă de V-VIII, face bradul în sunet de colinde şi mai ales, alături de iubit....ce frumos..ce romantic ... (nu e de ajun..dar tot e mai bine decât mine :P ..nu mă plângeam, doar constatam)

Nu, ea nu va citi asta fiindcă nu ştie de această pagină ..de fapt nici nu am adresa ei de mail...Nu prea am mai vorbit după finele clasei a VIII-a decât acum un an sau mai mult când am aflat că s-a mutat cu familia exact în apartamentul de deasupra celui în care locuim noi...ce coincidenţă.

de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...