Sunday, December 20, 2009

cum am putut să uit...

... să mă laud că am primit un cadou grozav??

Da, vineri mi-a fost înmânat un cadou neaşteptat, minunat, şi extraordinar de original. Nu mă aşteptam nici în o mie de ani la asta, mai ales că nu era nici un fel de ocazie specială.
De fapt, nu e vreo ocazie trecută în calendar sau în buletin, dar a fost ceva special; orice zi este specială dacă te bucuri de ea, dacă ai cu cine să o petreci, dacă reuşeşti să uiţi de cotidian şi de probleme ..şi de faptul că ai îngheţat în gară o oră şi jumătate....

Da! a fost deci o ocazie specială, mai ales luând în considerare că de azi ...

Nu vă zic ce am primit ...ca să muriţi de ciudă şi curiozitate!

de la mine,
numa' bine

5 comments:

  1. Nu-i corect, după o asemenea prezentare, e musai să spui ce ai primit. :)

    ReplyDelete
  2. misterul e mai bun..... curiozitatea cititorilor trebuie cultivată..oricum..EA ştie ce e , EU ştiu ce e ..şi acum că EA e doar ea ..nu mai contează..secretele sunt mai bune fiindcă păstrează tecutul intact...

    ReplyDelete
  3. da...nu sunt în toanele mele bune..îmi cer scuze

    ReplyDelete
  4. N-ai de ce să-ţi ceri scuze, cred că eu am fost cea indiscretă. N-o să se mai întâmple, cel puţin o să încerc să nu se mai întâmple. :)

    ReplyDelete
  5. nu e problemă, nu e nicio indiscreţie ... cadoul era un obiect neaşteptat.. asta ca să limitez aria de posibilităţi

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...