Tuesday, December 08, 2009

de sfântul Andrei

În mica mea listă de bloguri pe care le urmăresc este Andreea , şi pe 30 noiembrie a avut un bilanţ tare drăguţ ..mi-am zis să îl fac şi eu, dar iată că un articol început pe 30 noiembrie, (La mulţi ani nouă) îl închei abia acum..pe 7 decembrie..din lipsă de timp.

Iată şi bilanțul meu:


  1. Când ai simţit că părinţii tăi au fost cu adevărat mândri de tine?
  2. Când am intrat la facultate prima oară, cred
  3. Pe cine ai dezamăgit cel mai tare?
  4. Pe mama şi pe tata, dar probabil, mai cu seamă pe mama.
  5. Care este cel mai frumos vis pe care l-ai pierdut pe drum?
  6. Nu consider că am pierdut visele, le am în continuare chiar dacă nu dorm
  7. La ce eşti cel mai bun, ce ştii să faci mai bine decât toţi oamenii pe care-i cunoşti personal?
  8. Sunt polivalent şi ştiu să fac foarte multe chestii ... de aceea cred că sunt mai bun
  9. Cine e iubirea vieţii tale?
  10. veţi afla când mă însor
  11. Ce funcţionează cel mai puţin bine în relaţia ta?
  12. Comunicarea
  13. Ce crezi că e cel mai enervant la tine, în ochii celor dragi?
  14. încăpăţânarea
  15. Care a fost cel mai erotic moment din viaţa ta în doi?
  16. ăăăă PAS! sau nu... duş împreună! ...da cred că asta
  17. Cine a avut cel mai perfect trup cu care ai facut sex (dragoste)
  18. Prietena mea
  19. Care e lucrul cel mai groaznic pe care l-ai face pentru bani?
  20. Nu sunt aşa disperat după bani.
  21. Care crezi că e cea mai importantă calitate pe care ai moştenit-o de la părinţii tăi?
  22. Tot ce sunt, educaţia de acasă care m-a transformat în ceea ce sunt acum....
  23. Când ai simţit că ai arătat cel mai bine din toată viaţa ta?
  24. Când eram puşti ...aşa îmi pare acum când mă uit la poze
  25. Care e cel mai prost om pe care-l cunoşti?
  26. Gabi
  27. Care e sunetul care te enervează cel mai tare?
  28. Scârţâitul pe tablă
  29. La ce eveniment din viaţa ta ai fost cel mai emoţionat?
  30. Sunt emotiv de felul meu aşa că mă pierdeam când eram scos la lecţie în liceu şi mai ales am emoţii când trebuie să abordez o străină.
  31. Care ar fi singurul lucru pe care ţi-ar plăcea să-l furi (fiind singura şansă de a-l avea)?
  32. O sărutare aş spune, deşi am făcut asta deja şi nu e deloc plăcut....decât dacă undeva în timpul "furtului" sărutul este reciproc, altfel nu se merită ...
  33. Cu cine ai avut cea mai proastă experienţă sexuală din viaţa ta?
  34. mă abţin de la comentarii,am voie?
  35. Care a fost cel mai stânjenitor moment din viaţa ta?
  36. nu îmi amintesc să fi avut aşa ceva..şi dacă am avut dar nu îmi amintesc înseamnă că nu au fost atât de stânjenitoare, nu?
  37. În faţa cui te simţi cel mai pierdut, emoţionat, blocat?
  38. Dacă mă întâlnesc ACCIDENTAL cu cineva la care țin.
  39. Care e cea mai erotică aromă pe care ai simţit-o vreodată?
  40. mireasma iubitei dimineața.
  41. Când ţi-a fost cel mai greu să spui adevărul?
  42. ??
  43. Cine e persoana cu care ai vrea cel mai tare să ai o aventură (one night stand)?
  44. Kristen Stewart
  45. Ce-ai vrea să schimbi cel mai tare în viaţa ta?
  46. Inima şi piciorul drept!
  47. Cu cine vorbeşti cel mai des despre sex?
  48. Cu iubita mea
  49. Care e cea mai proastă scuză pe care ai folosit-o vreodată?
  50. "eram la baie"
  51. Ce nu i-ai putea ierta niciodată omului pe care-l iubeşti?
  52. INDIFERENȚA
  53. Ce calitate a jumătăţii tale de viaţă iţi este cea mai dragă?
  54. Sinceritatea
  55. Care a fost jucăria ta preferată în copilărie?
  56. Cele făcute de mine
  57. Care ţi se pare cea mai seducătoare ipostază a ta?
  58. Aici să răspundă altcineva...
  59. Pe cine te bazezi dacă ţi se întâmplă o nenorocire?
  60. Pe părinți și Sena.
  61. Care a fost cel mai bun sfat pe care nu l-ai urmat?
  62. nu te subestima
  63. Pe cine simţi cel mai tare nevoia să protejezi?
  64. persoana iubita.
  65. Care e cea mai mare fantezie sexuală a ta?
  66. să fac dragoeste în timp ce călătoresc cu trenul.
  67. Care e domeniul despre care ai vrea să ştii cel mai mult?
  68. internet și web design
  69. Cine-ţi lipseşte cel mai tare în acest moment?
  70. vacanţa şi timpul liber
  71. În ce privinţă crezi că eşti cel mai puţin înteles?
  72. sentimental, nimeni nu mă înţelege
  73. Care e cel mai bun lucru de făcut după sex?
  74. după ce faci dragoste cel mai bine e să îţi îmbrăţişezi partenerul şi să vă priviţi reciproc
  75. Care e cel mai frumos cuvânt din limba ta?
  76. dragoste
  77. Unde te simţi cel mai în siguranţă?
  78. acasă la mine
  79. Care a fost cel mai bizar loc în care ai facut amor?
  80. în holul hotelului unde eram cazat la mare la etajul 2.
  81. Care a fost cel mai frumos compliment ce ţi s-a făcut vreodată?
  82. "eh, dar ce nu ştii tu să faci?"
  83. Care e persoana care te face să râzi, să te simţi relaxat?
  84. mulţi mă fac să râd, relaxat nu sunt decat singur.
  85. Pentru ce te rogi cel mai des?
  86. sănătate
  87. Pentru cine din viaţa ta crezi că eşti sau ai fost cel mai bun partener de sex?
  88. nu ştiu
  89. Cine te-a influenţat cel mai mult până acum?
  90. profesorii de liceu
  91. Care a fost primul tău vis împlinit?
  92. probabil faptul că am luat carnetul de şofer
  93. În ce an al vieţii tale ai simţit că te-ai schimbat cel mai mult?
  94. la 19 ani
  95. Care a fost cel mai îndrăzneţ lucru pe care l-ai făcut (sau l-ai face) cu o persoană de acelaşi sex cu tine?
  96. să sar de la etaj :)) ..sau orice cu excepţia lucrurilor cu conotaţie erotică, la care se gandea cel care a compus întrebarea
  97. Ce invenţie din acest secol crezi că are cel mai mare impact în viaţa ta?
  98. PC-ul e din secolul asta?
  99. Care a fost cel mai romantic moment din viaţa ta? Iar dacă n-a fost, cum ar arăta el?
  100. cererea în căsătorie voi încerca să fie cel mai romantic lucru pe care îl fac (dacă mă însor)

1 comment:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...