Tuesday, December 22, 2009

eu nu te voi uita...



Azi am ieşit iar "în oraş" .. aveam o mică treabă pe la sor-mea, restanţă de ieri. Mai întâi o oprire pe la ea la cabinet să iau cheia...apoi drumul m-a dus pe la ING să scot nişte bani, pe la "orange Shop", apoi o mică întâlnire accidentală cu Sena, alături de care am parcursul drumul spre garsonieră ..



Da, am terminat treaba aici sor-mea...şi mi-am luat libertatea de a-ţi folosi laptop-ul ca să postez câteva rânduri....nu de alta da acasă PC ul nu are sunet...apropo scuzaţi calitatea pozelor din articolele recente, dacă este precară... treaba e că nu se vede chiar aşa de bine pe monitorul de acasă şi nu am avut cum să îmi dau seama... vă salut şi vă mai aştept..

şi acum comparaţi începutul cu finalul:

de la mine,
numa' bine

2 comments:

  1. multzam pentru helpuire:)
    esticelmaibunsicelmaiharnic muahhh

    eu tot nu stiu sa folosesc netu de aci:(, bravo tie ca te descurcasi:)

    ReplyDelete
  2. l-am setat eu. Acum doar bagi cablul şi gata...e net!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...