Sunday, December 20, 2009

Oh Christmas tree

Eu sunt adeptul tradiţiei de a orna casa şi bradul în Ajunul Crăciunului, cu căldură în casă şi suflet, cu sunet de colnde şi miros de prăjituri....dar astea sunt vise... poveşti... niciodată nu se întâmplă aşa.

Ajuns acasă, am regăsit bradul nostru cel de plastic ..împodobit de surorile mele... În lipsa mea, nu a avut cine să pună beculeţele în el. Ştiţi prea bine că ele se pun primele, aşa că am demontat tot bradul pentru a putea monta instalaţia. Am pus şi scos de vreo trei sau patru ori beculeţele fiindcă nu îmi plăcea aranjamentul....eu şi piticii mei suntem minuţioşi ...

Hmm ...Beculeţe..globuri..diferite alte ornamente ...bradul e gata ..Mă duc mâine să cumpăr nişte girlande să se potrivească cu bradul şi gata ..până atunci nu pot spune că e împodobit bradul... :P


Am ornat puţin şi prin casă ....voi reveni cu poze

după anul nou, când ajuns în Galaţi voi putea descărca şi edita imaginile.
(21.dec) Se pare că am revenit cu poze mai devreme decât planificat, doar cele de pe telefon nu pot să le scot decât în Galaţi.(21 dec. ora 20:14)

Crăciun Fericit, şi spor la împodobit bradul peste 4 zile..nu are rost să vă grăbiţi ... Abia aştept să fiu şi eu "la casa mea", să fac lucrurile aşa cum vreau eu, aşa cum consider eu că trebuie ... nu asta vrem cu toţii?


de la mine,
numa' bine

1 comment:

  1. si eu am facut brad aici :D..pe ritmul colindelor aduse de mine de acasa ;))...e foarte dragut bradul; ma sa fac poza sa postez si eu pe blog :D

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...