Thursday, December 10, 2009

linişte

fiindcă nu pot să înfrunt decizia ta
fiindcă mi-ai impus răspunsul
fiindcă replica ta nu a fost o întrebare ci o afirmaţie, deci nu pot răspunde ci pot doar accepta în tăcere
fiindcă acum cuvintele nu îşi mai au rostul
fiindcă oricât aş încerca să îţi vorbesc nu am ce să mai fac să îţi schimb ideea
fiindcă ai spus destul de clar  tot ce vroiai să spui
fiindcă deşi nu înţeleg, deşi aş vrea să îţi explic că lucrurile nu sunt aşa cum ai zis, nu are rost să te mai bat la cap
fiindcă sunt ascultător, şi mă voi conforma.
fiindcă mi-am dat prea seama târziu că prin discuţia de ieri am stricat cam tot, şi am devenit stresant

fiindcă nu mai am nimic de spus.....oare?

De aceea, de acum va fi linişte, din partea mea

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...