Wednesday, December 16, 2009

Iarna

A venit iarna la Galaţi .....
Dimineaţă m-am trezit pentru o nouă zi de cursuri, şi surpriză ...pardon surprize. Prima: nu era curent (şi la ora 7 nu prea se vede în cameră nimic). Surpriza 2: a nins peste noapte..deci era zăpadă afară.



S-a instalat şi la noi în campus iarna....e plin căminul H de bulgări de zăpadă de sus până jos.

Am ieşit şi eu cu radi la o bulgăreală în tricou şi şort (sau mai degrabă boxeri)....aşa, ca de sezon....a fost frumos că văd că încă mai nimeresc ţinta, chiar şi la 5 etaje înălţime...

Nu am făcut poze fiindcă chiloţii mei nu au buzunar ăn care să fi pus camera..data viitoare!

2 comments:

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...