Monday, December 14, 2009

D001 = Service profesionist

Veniţi la noi pentru orice problemă ..rezolvăm totul! De la mufări cablu de reţea, la reparaţii monitoare şi laptop-uri.


Da, păi...acum ceva timp am demontat împreună cu Caza un laptop, în încercarea de a repara difuzorul ... bineînţeles, acum funcţionează totul perfect

Am apucat şi eu să văd cum arată maţele unui Acer ...şi ne-am contrazis puţin, că aşa e normal când se întâlnesc două minţi luminate de becuri diferite....




Astăzi a venit rândul monitorului să intre în reparaţii...

De multă vreme îmi făcea probleme...îl mai amăgeam şi afişa bine imaginea în anumite poziţii, dar în ultima vreme nu s-a mai lăsat păcălit deloc. M-am văzut obligat să îl demontez să îi trag o lecţie despre cum ar tebui să se poarte.


Prăfuitul monitor, vechi de câţiva ani buni, s-a ţinut bine până acum şi cu excepţia problemei cu firul cel buclucaş, nu mă deranja decât volumul şi greutatea excesivă ... adevărul e că e un mastodont...dar e al meu şi trebuie să am grijă de el..

Aşadar l-am peticit de data asta. Am tăiat firul acolo unde era problema şi l-am legat înapoi  cu o fundă frumoasă.


E atât de relaxant să vezi imaginea corect pe monitor..abia îmi mai recunosc programele. Am stat prea mult cu imaginea gălbuie încât îmi va lua puţin timp până mă acomodez.

Aşadar am făcut o treabă bună....ce aveţi de reparat? daţi la noi că vă rezolvăm imediat.

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...