Sunday, December 20, 2009

din nou linişte...


Din această dimineaţă este iar linişte...Am rămas eu şi gândurile!

Nu mai intru pe messenger ... mă tem de ce voi vedea, sau mai ales de ceea ce nu voi vedea. De asemenea, nu mai am timp de messenger, şi nici nu am vreun motiv să fiu online.

Telefonul mai sună rar... e şi el aproape inutil. Îl mai păstrez pentru două zile şi gata, de marţi se schimbă numărul: e perioada "aceea" a lunii.  Mă mai sună tata sau vreun coleg, şi de aceea nu renunţ la el încă.

Teme, desene, mult de scris şi mult de citit, şi din când în când, blog....asta e vacanţa ..nu mai menşionez treburile prin casă şi cumpărăturile.


Să ne auzim cu bine înainte de sărbători, când ne vom face urale frumoase şi vom petrece cu familia. Apoi ne vom reîntâlni să facem rezumatul şi să ne lăudăm cum şi cât de frumos am petrecut.

photo sourcelaist.com originally by  _KOAN_ on Flickr.
de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...