Monday, December 28, 2009

în sfârşit...

...mai bloguieşte lumea.

De câteva zile nu mai am ce face pe calculator ..adică aş avea ce face dacă aş fi în Galaţi la PC-ul meu, dar aici nu am. Intram pe gmail: GOL; pe yahoo: SPAM şi unele mail-uri pe grup; intram pe blog: mai nimic nou (nici eu nu postez de aici de acasă decât filme, e prea incomod să tastez lungi epopee - recuperez începând de mâine).

Ei bine azi au mai revenit două persoane în blogosferă, Monica şi Andreea. Nu le fac reclamă gratis ...ci mi-au plăcut postările, mai ales ce a scris Monica:
"m-am trezit în braţe calde şi cu săruturi moi, de care m-am bucurat în voie şi am petrecut timp preţios cu întreaga familie şi cu prieteni de suflet sosiţi de pe alte meleaguri.
Cei dragi au fost încântaţi de cadouri, lucru care m-a făcut nespus de fericită, pentru că m-am străduit să le găsesc ceva care să-i surprindă cât mai plăcut.
Am simţit şi spiritul Crăciunului, contrar aşteptărilor mele, m-am bucurat de zăpadă, luminiţe, globuri, brad şi am ascultat muzică specifică acestei perioade." copiat cu nesimţire din articolul Monicăi, scuzaţi abuzul.

Fain..ce mai! ..aşa mi-am imaginat şi eu sărbătorile astea, dar nu a fost aşa. Nu e bai fiindcă, totul va fi bine, şi continuăm cu speranţa că la anul voi petrece Crăciunul aşa cum îmi doresc.

de la mine, 
numa' bine

1 comment:

  1. Radu, nici nu ştii ce alăturare ai făcut în rândurile de mai sus. :-<

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...