Wednesday, December 16, 2009

la o bere...

S-a terminat cu facultatea pe anul ăsta...şi vacanţa e scurtă ..apoi e sesiunea....şi timpul e scurt. Conştiinţa mă face să îmi bântuie prin cap numai teancuri de cursuri şi planşe..şi toate porcăriile



M-am pus la scris..dar nu am stat mult, mi-am pierdut interesul...am păpat câteva chestii..nici foame nu îmi mai este..colegu' a dat drumu la manele.... ducă-se acasă o dată să scăpăm de el....

Nu, nu am chef de nimic..nimeni nu îmi intră în voie...Caza mă descoase să îi spun ce am..dar nu am nimic realmente ...chiar NIMIC!!! Am de toate şi nimic în acelaşi timp...cine mai înţelege....abia reuşesc eu!

Nici în pat nu am stare, deşi acolo mă îndrept acum.... de mâine sper să fie mai bine..de mâine nu mai deschid PC..de mâine mă apuc de scris..de mâine va fi cu adevărat vacanţă!!

Aş vrea şi eu să ştiu cum e să vii acasă şi să îţi înneci amarul într-o bere şi o ţigară ...dar sunt prea încăpăţânat ca să îmi dau voie să decad aşa .... orice dar nu îmi voi călca în picioare principiile... ..de aceea, e bine la o bere...toiată lumea e beată şi eu pot să mă prefac..să mă prostesc..să fac nebunii....scuzându-mă că sunt beat. Nimeni nu ştie ... că oricum nimeni nu crede că nu ai pus gura pe nimic dacă eşti în compania a cel puţin două persoane "ameţite". Am păţit să fiu acuzat că am făcut scandal că eram beat..deşi eu la momentu respectiv eram în pat ....dar nah..răspunsul acuzatorului a fost: "la cât de beat erai nu îţi mai aminteşti" ... deci "spune-mi cu cine petreci timpul, ca să îţi spun cine eşti" parcă era un proverb.

da..aberez..nu e aşa că e fain să ai această posibilitate? să scrii fără noimă, să tastezi degeaba...să fugă toţi cei de la followers ...fiindcă nu am mai publicat de mult un articol mai interesant..dar cui îi pasă ...somn tată! somnul mă aşteaptă ....haidi pa!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...