Friday, December 18, 2009

dap...am plecat

Nu, nu am laptop şi net mobil, nu, nu vă tastez din trenul în care trebuia să fiu fiindcă nu am mai plecat. Am ajuns dimineaţă la gară mi-am luat bilet abia abia...mă temeam că pierd trenul...Plec, ajun la linia 1, mă sui în tren...locuri berechet, căldură...numai bine.


M-am instalat comod, am scăpat de învelişul exterior şi am urcat genţile sus pe grilajul specific şi am dat drumul la muzică.  Trec vreo 10 minute peste ora stabilită plecării trenului ...şi nimic..eram tot în gară. La un moment dat vine doamna controlor şi ne spune că s-a răsturnat un tir peste calea ferată undeva pe la Independenţa şi nu mai pleacă trenul...are întârziere nedefinită.

Am coborât deci cu toate bagajele...asemeni celorlaţi pasageri şi am mers la casă să îmi iau banii înapoi. Bineînţeles că a mi-a returnat doar 85 la sută din preţul biletului, că ce am primit nu se poate numi 90%, aşa cum trebuia. .. Aşa sunt de şmecheri...când îl cumperi îţi rotunjeşte prin adaos.. când îţi restituie, rotunjeşte prin scădere ..tot lor să le iasă mai mulţi bani ... off...România!!

de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...