Wednesday, December 30, 2009

vacanţa la Roman

Vacanţa la Roman a fost... total neaşteptată şi deci diferită de cum speram şi planificasem mental.


Optimistul din mine vede părțile bune,
  • cum ar fi faptul că am petrecut o noapte la Mărășești în drumul spre casă, 
  • am reluat legătura cu o amică;
  • am dormit destul de mult acasă, dar nu aşa de mult ca de obicei...mai mult ca în Galaţi, asta e drept, 
  • am făcut pentru prima oară cumpărături cu cardul şi am aflat că e fain tare..nu mai ai nevoie de mărunțiș, sau nu ai ai rest de primit, ba chiar la DOMO nici măcar nu mai ai de introdus PIN...te taxează ei tu doar semnezi;
  • l-am vizitat pe Sena şi am fost Moş Crăciun pentru Laura (deşi aveam şi alte planuri cu costumul, dar s-au anulat);
  • am ajutat-o pe sor-mea la curăţenie şi la deratizare;
  • am băut sucuri naturale de proaspătul cumpărat storcător:
  • am condus din nou după o pauză de două luni...ce bine a fost înapoi în maşina lui Sena. Nu a fost mult, doar până la Kauffland şi retur, dar am savurat din plin, chiar şi parcarea a fost lejeră...un moment cu adevărat relaxant;
  • am fost chemat la o intervenţie de urgenţă anti-umezeală....mai pe româneşte picura apa prin acoperişul blocului lui Sena, şi drept urmare am fost chemat să repar. Nu se putea din pod, aşa că m-am căţărat pe acoperiş ...încă un moment formidabil al acestei vacanţe:
  • Duminică am fost babysitter pentru Laura. Părinţii erau acasă de fapt...ba mai degrabă eu venisem pentru a copia nişte date de pe un HDD de 500Gb pe unul de 1Tb, dar cum copierea mergea greu..am stat toată ziua şi m-am jucat cu Laura, mai ales că spre seară Elena şi Sena au avut musafiri..
  • apropo de HDD..cel de 500 Gb mi l-a dăruit Sena mie...ce mai cadou de Crăciun :) ;
  • am tăiat şi spart lemne de foc, lucru pe care nu l-am mai făcut de mult...chiar îmi lipsea...şi am făcut o mică rezervă în casă pentru a fi până la anul, să nu mai fie nevoite mama sau sor-mea să aducă.
  • altceva bun în vacanţa asta? am mâncat dulciuri..am împodobit un brad, l-am fotografiat cu aparatul împrumutat de la Mircea (mai e până îmi iau eu unul....prioritare sunt altele), am păpat Cozonac de la italieni şi am văzut câteva episoade de Law and Order şi nişte filme de Crăciun pe Hallmark....dap, cam atât...
Pesimistul din mine vede părţile naşpa cum ar fi lipsa totală de chef în general şi randament în ceea ce priveşte învăţatul, o stare de supărare aproape constantă, lipsa cuiva cu care să vorbesc fiindcă la începutul vacanţei am rămas (again) single....şi toţi erau ocupaţi cu ale lor...tata bolnav şi la pat, ceea ce nu prea dă spirit de sărbătoare, nervi şi draci clasici arhicunoscuţi....messenger pustiu, sau ocupat de cei cu care nu am ce vorbi...dar în fine...totul se datora stării de spirit. E testat faptul că I'm happy if my heart is happy..altfel, nu am spor în nimic.....
Prietenii cam absenţi ..unii care se numesc prieteni, sau aşa ar vrea, spun că nu pot vorbi la telefon utilizând scuza "te sun în 5 minute" ...dar nu mai sună toată ziua... Eu nu pot suna ca să nu fiu insistent sau să deranjez ...Nu îmi place acest lucru..am mai discutat despre cuvânt ...mai bine spui "sun mai încolo" decât să dai un timp, pe care să nu îl respecţi ...whatever

Dar să ne gândim doar la lucrurile pozitive ..acuş e noul an....să lăsm răutăţile deoparte, să ne amintim doar ce a fost frumos...tocmai în amintirea lucrurilor frumoase pe care le răscolesc de ieri (de când m-am apucat să copii datele pe noul HDD) .revin dacă îmi mai amintesc ceva interesant ce am mai făcut vacanţa asta...

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...