Sunday, February 10, 2013

Your Sister's Sister (+eng)

Skip to the english version

Cred că meritam și eu o pauză ca să văd un film, nu?

Ah, ce-mi place că folosim scuza asta mereu. Ne martirizăm chiar dacă nu am făcut nimic demn de aprecieri. De exemplu ieri (duminică, 10 feb) n-am fost deloc productiv, dar cu toate acestea susțin că „meritam” o pauză video :D. În fine...

Filmul ales, a fost „Your Sister's Sister” și vă mărturisesc faptul că inițial, doar numele m-a făcut să îl aleg. Pare un nonsens, dar pe parcursul filmului se înțelege de unde-i formularea. Nici nu căutasem trailer, habar nu aveam despre ce este, doar am aruncat un ochi și am zărit o secvență din timpul unui dialog de la început. Asta, plus denumirea filmului mi-au fost suficiente.

După film, cu gândul să scriu articolul, am căutat și trailerul, așa că vi-l pun la dispoziție. Pentru mine ar fi fost de ajuns ca trailerul să se termine după primele 38 de secunde. Adică serios: dialogul până acolo, un tip pe bicicletă, cabană la munți, lac, pădure, natură și... Emily Blunt! Gata, știu destule.. dă-mi filmul :D


Ok, trailerul oferă deja prea multe informații, nu am să fiu și eu mai spoiler decât trebuie, vreau doar să spun că mi-a plăcut.. mi-a plăcut povestea, mi-au plăcut protagoniștii (mi-a plăcut Iris :D), mi-a plăcut enorm îndemnul: „ia-ți bicicleta și du-te pe insulă”. De ce? Pentru într-n alt film te-ai aștepta să-l trimită pur și simplu, iar el să plece cu mașina, dar nu și aici.. aici e totul mult mai frumos.

O fi fost mai sărac, n-o fi având mașină, dar nu cred asta... cred doar că scenaristul e o persoană care adoră  aerul liber și pedalele, iar pentru mine asta a fost un aspect foarte fain al filmului. Apoi a fost prezentarea drumului: el pedalând și natura pe care o vede în jur, acestea fiind alte lucruri care mi-au plăcut.

L.E. Filmul ăsta, e unul din acele filme care m-au lăsat gură cască la final. Nu știu cum se întâmplă, dar câteva din ultimele filme văzute au avut finaluri care să mă facă să sar din scaun și să-mi smulg părul! Va trebui să vedeți filmul ca să înțelegeți ce vreau să spun. Cred că au început să-mi placă astfel de încheieri.

Mi-a plăcut ideea de a pleca pe bicicletă, să fii singur cu propriile gânduri, să te izolezi pedalând, să meditezi pe drum. Am savurat toate secvențele de după plecarea lui, statul la cort, pedalarea, copacii, natura, mi s-a făcut un dor nebun de a pedala, un dor de astfel de călătorii, dor de a dormi la cort și în același timp dor de a fi într-un loc unde a pedala e ceva uzual, unde poți lăsa bicicleta lângă cort fără să te trezești „în fundul gol” dimineața, dor de multe lucruri.

Abia aștept să dispară zăpada asta enervantă și să se lungească ziua, ca să pot pleca la drum pedalând...
Mi-e tare dor!!





****
English Version
****

Your Sister's Sister

I think I deserve a break to see a movie, right?

Ah, I love that we always use that excuse, even if we did nothing worthy of appreciation. For example yesterday I was everything but productive, but nevertheless I say that I "deserved" a movie break :D. Anyways ...

The film chosen was „Your Sister's Sister” and I confess that initially only the name made ​​me pick it. It seems like nonsense, but during the movie you will understand where the title is comming from. I didn't even see the trailer, I had no idea what the movie was about, I just took a look aat a preview and saw a dialogue sequence from the beginning. That, plus the name of the film was enough for me.

After watching the movie, thinking to write this post, I searched and watched the trailer, and placed it below for you guys. For me it would have been enough for the trailer to end after the first 38 seconds. I mean seriously: the dialogue up till there, a guy on a bike, mountain cottage, lake, forest, nature and ... Emily Blunt! Okay, I know enough .. Just give me the movie!! :D


Ok, the trailer already gives out too much information, so I won't be a spoiler more than I should, I just want to say that I liked it... I liked the story, I liked the protagonists (I liked Iris :D) I loved her inducement to him: "Take your bike and go on the island." Why? Because in any othermovie you'd expect him to simply drive to the cottage, but no! Here, she specifically said „take your bike” ... and that is so much nicer.

Maybe he is poor and didn't own a car but I don't think so ... I just think that the writer is a person who loves the outdoors and pedals, and for me this was a very nice feature of this movie. Then there was those shots of him on the road: cycling in nature, and all that he sees around him, this were other things that I loved about the movie.

I liked the idea of ​​going on a bike, to be alone with your own thoughts, to isolate yourself thru cycling, to meditate on the road. I enjoyed all sequences after he left, camping during the night, pedaling during the day, the trees, the nature, I became mad longing to pedal, I miss going on this kind of road trips, I miss sleeping in tents and at the same time longing to be in a place where riding the bicicle is a common thing, where you can leave the bike near the tent without waking up in the "buck naked" from the thiefs. I miss many things.

I look forward to the day that this annoying snow will disappear and the days will increase, so I can cycle my thoughts away...
I really miss it!

Thank you for your visit!
Feel free to report any broken link, mistake or typo. Thanks!

12 comments:

  1. am vazut atatea filme in ultima vreme, incat uitasem ca l-am vazut pe asta. Eram convinsa ca e din cele ce trebuie vazute:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmda.. e de văzut.. Și mi-am dat seama că am uitat ce era mai important: Later Edit se cuvine :P

      Delete
  2. M-ai făcut curioasă. L-am trecut pe listă. Mulțumesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai revenit Iuliana.
      Să știi că și ăsta era unul din scopurile articolului :D. Mă bucur!

      Delete
  3. Trebuia sa citesc articolul asta ieri! Mi-era asa pofta de un film de genul asta si chiar n-aveam idee la ce sa ma uit. Am si renuntat in cele din urma. Dar l-am adaugat pe watchlist si presimt ca ii vine randul curand :)

    Tu ma faci sa chiar vreau o bicicleta!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi.. stai că încă n-am terminat cu tema asta :D

      Pe bune că dacă reușesc asta, să-ți iei bicicletă din cauza mea, mă voi considera un om împlinit!

      Delete
    2. In principiu, daca imi iau bicicleta in urmatorul an, va fi un minim 50% din cauza ta :)) Momentan procentul e mult mai mare, dar iau in considerare posibile alte evenimente/persoane care ar declansa asta in viitorul apropiat :)))

      Delete
  4. M-ai facut curioasa..cu siguranta voi incerca sa il vizionez in weekend. Multumesc!

    P.S. Ai vazut filmul "Into the wild"? Cu Emile Hirsch in rol principal...are ceva ani filmul si nu sunt sigura daca l-ai vazut, dar e genial! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu plăcere.

      PS da, l-am văzut acum mult timp. Ți-am spus chiar, dacă nu mă înșel. Erai în țară la vremea aia și vorbeam mai des :)

      Delete
  5. P.S.2 "No television, no internet..." Imi aduce aminte de ardeluta...unde nici semnal la telefon nu este...Si nici curent nu am avut o perioada, acum avem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da.. Ardeluța.. și dacă mai adaugi și biciclete. Atât de norocoși sunteți că aveți „ardeluța”. Nici n-ai habar cât vă invidiez :)

      Abia aștept să plec la munte.. și am s-o fac imediat ce dă căldura puțin, încă puțin!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...