Sunday, February 17, 2013

VideoBlog 022 - Despre ce a fost + ShoeBox

(11min59sec)
Dragii mei, în loc de o săptămână, iată că au trecut aproape 3 luni de la ultimul videoblog. Motive pentru absența mea ar fi mai multe: de exemplu în prima lună nu am avut timp pentru că a fost ShoeBox, mai apoi a fost vacanță și am fost plecat, iar în ianuarie, după vacanță a fost nebunia presesiunii și a sesiunii, când am încercat să recuperez tot ce am pierdut în noiembrie și decembrie. După sesiune a fost vacanța în care am lucrat și am făcut naveta Galați-Roman (de mi s-a acrit de trenurile astea și mai tare) iar acum.. acum intrăm în ritm normal (sau așa-mi doresc).

Dar pentru a intra în prezent trebuie să ne uităm puțin în trecut, așa că acest episod vă va prezenta evenimentele ce au avut loc anul trecut până la și inclusiv ShoeBox.

Scuze că e atât de lung, dar erau multe de povestit și amintit. Sper să vă placă și nu uitați să vă abonați  la canalul YouTube pentru că urmează alte videobloguri, alte tutoriale și câteva recenzii :)

AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

Cum vi se pare noul format? 
Am făcut ceva modificări prin cameră ca să pot filma și de aceea sunt curios ce părere aveți și cum vi se pare.

Și întrebarea de final: Mi-ați simțit lipsa? Măcar un picuț? :D

12 comments:

  1. Cred că ai putea face şi televiziune, nu doar radio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Mulțumesc frumos. Să înțeleg că a plăcut acest episod? Că la anteriorul am primit pe youtube un comentariu cam dubios.. și pe blog la fel :D

      Mulțumesc. Momentan nu fac nici radio nici TV.. mă manifest doar așa, în pătrățica mea de online :)

      Delete
  2. Felicitari, abia acum am aflat ca exista si videobloguri galatene ! nu stiu daca esti singurul care face asta pe plan local, dar se vede ca iti place si sunt sigura ca o sa tii in continuare pasul cu trendurile din social media.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cristina, bine ai venit pe aici!
      Îți mulțumesc pentru comentariu. Chiar mi-ai dat de gândit. Nu mi-am pus niciodată problema dacă mai e cineva prin Galați care face chestia asta. De fapt, nici cu bloggingul din Galați nu am decât mici legături, adică personal, cunosc foarte puțini bloggeri gălățeni.

      Nu m-am luat niciodată după trenduri iar de social media.. hmm, nu pot spune că sunt băgat așa tare în domeniu.

      Am să fac în continuare ce am făcut și până acum, adică să scriu pe blog și să fac filmulețe, dar nu am să mă axez doar pe asta. SĂ fiu sincer, aici și acum este prima oară când folosesc termenul de social media, și e pentru prima oară când blogul meu vede aceste cuvinte.

      Îți mulțumesc mult pentru intervenție și te mai aștept dacă ți-a plăcut ce ai găsit aici.

      Delete
    2. Nu e puţin lucru să ai şi să întreţii un blog. Şi chiar eşti în trend...
      Poate e bine, totuşi, să ai legături şi cu ceilalţi bloggeri, sunt importante link excenge-urile sau simplele link-uri spre ale produse din blogosfera... hei, m-a luat tastatura pe dinainte, nu sunt în măsură să dau sfaturi, mai ales că nu am un blog personal (mă ocup doar de întreţinerea unui blog al unui ONG, cum poate ai văzut pe grupul BloGL).
      Succes!

      Delete
    3. păi, eu consider că am câteva legături cu și dinspre alți bloggeri. După cum observi, am o micuță comunitate dragă aici în jurul blogului. E destul de proaspăt formată, dar îmi place că mai crește, chiar dacă destul de timid :D

      Link exchange pur și simplu, nu fac, nu-mi place ideea de a cerși. Adaug în blogroll pe cine vreau și ce-mi place.. și mă adaugă cine vrea și cui îi place de mine :D

      Mulțumesc.

      Delete
  3. Nu a fost lung deloc videoblogul, cel puțin nu pentru mine. Bravo ție că faci asta, că ai curaj să vorbești în fața camerei de filmat. Eu nu cred că m-aș descurca ...
    Am văzut că ai dat și interviu ... Bravo!
    Bravo pentru implicare și felicitări pentru rezultate. Copii din filmulețe sunt niște scumpi, le-ați făcut o mare bucurie cu acele cadouri.
    Spor în continuare și aștept următorul videoblog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc mult Florin. La interviu am fost praf... cameramanul punea întrebările și eu răspundeam, dar a băgat doar o secvență în reportaj, normal. Nu-mi vine să cred ce față obosită aveam. Nu credeam că se și vede oboseala :D


      Ehee, cu așa public e o plăcere să vorbești! Și eu abia aștept să-l fac pe următorul :)

      Delete
  4. Mă bucur că începi să îți reintri în ritmul dorit. Chiar ai avut o perioadă mai încărcată, dar cred că și satisfacțiile au fost pe măsură :) Iar copiii sunt niște drăguți, cred că pentru ei vizita voastră a fost un eveniment notabil. E admirabil faptul că ți-ai dedicat atât de mult timp și energie pentru Shoebox, te felicit încă o dată!

    Și daa, mă bucur să te revăd, iar noul format îmi place :) E mai ,,viu” parcă, e culoarea de vină pentru asta, și atrage/menține atenția mai ușor.
    Ne vedem săptămâna viitoare atunci :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur să te revăd pe aici. Chiar te așteptam pentru feedback-ul genial pe care îl dai mereu. Ești singura care a menționat ceva despre culoare.

      M-am gândit eu că va prinde bine fundalul ăla roșu :)

      :D Mi-a plăcut mult încheierea. Înseamnă că rămâne stabilită întâlnirea :D !

      Delete
    2. Uneori îmi mai scapă lucruri, dar e bine că m-am ales cu statutul ăsta, hihi, de dătătoare de feedback :P

      Daaa, rămâne stabilit! :D :))

      Delete
    3. Da, de când ai apărut pe aici prin casa mea virtuală ai primit statut de mare comentator și dătător de feedback. :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...