Wednesday, February 20, 2013

Nu uităm să fim darnici

Când v-am povestit despre livrările de la ShoeBox, v-am spus că cea mai emoționantă zi a fost cea de joi, când am vizitat copii de la Spitalul „Elisabeta Doamna” de pe strada Traian, din Galați. Tot atunci am amintit faptul că nu ne oprim, ci vom reveni la spital, pentru că sunt multe lucruri ce pot fi făcute pentru cei de acolo.

V-am spus de asemenea că doamna Rodica Argenti, administratorul căminelor H și D, cea care a fost complicele meu în demararea și derularea proiectul ShoeBox Galați 2012, nu era la prima activitate de genul și cu siguranță nu avea de gând să se oprească după încheierea campaniei.

Prin urmare, iată ce vă propun pentru luna martie:
Spitalul de boli psihice „Elisabeta Doamna” are pacienți de toate vârstele. La copii am fost cu ShoeBox, apoi doamna Rodica s-a întors cu fructe la ei în perioada Crăciunului și cel mai probabil vom merge din nou pe la jumătatea anului, dar acum, în prima lună a primăverii vrem să ne concentrăm atenția asupra bătrânilor internați acolo.

Unii dintre ei mai au una sau două rude care îi vizitează ocazional, dar cei mai mulți, pe lângă boala de care suferă, mai sunt și complet singuri, așadar au nevoie de orice fel de ajutor! Din discuțiile cu personalul de acolo și având în vedere natura spitalului și a bolilor, nu putem să le ducem chiar absolut orice, așa că am limitat lista la produse de igienă personală și articole vestimentare. Acestea sunt nevoile urgente, dar dacă fondurile strânse vor fi suficiente, vom lua și fructe sau alte produse alimentare.

Așa cum spune și afișul, dacă vrei să ajuți, poți face o donație în bani sau poți aduce articole vestimentare sau de igienă personală: papuci, șosete, lenjerie intimă, prosoape, pijamale, maieuri, tricouri, fesuri, șampon, săpun, hârtie igienică, șervețele.

Donațiile se strâng până pe 24 martie la Administrația Căminului H, în Campusul Studențesc „Alexandru Ioan Cuza”, doamna Rodica Argenti, telefon 0747867792.

Destul de mulți m-au întrebat dacă nu reluăm „campania cutiilor” de Paște și răspunsul meu a fost mereu același: ShoeBox, se face la nivel național la final de toamnă, pentru a livra cutiile în preajma Crăciunului, DAR putem fi darnici oricând, nu e nevoie de o sărbătoare sau de o campanie națională. Nevoile oamenilor sunt constante, nu dispar de la o singură cutie sau o singură donație. Iată așadar acum o campanie în care vă puteți implica și sunt sigur că vor mai fi și altele mai târziu. Nu este în cutii de pantofi, dar asta nu are de ce să ne oprească să fim darnici, nu?

Pentru orice întrebare sau pentru mai multe detalii: 0747867792 sau aici pe blog, urmând să transmit eu mai departe informațiile.


Ideea sloganului pentru afiș și imaginea de fundal aparțin Ioanei, eu doar l-am realizat. Ea este artistă și vine cu ideile bune, eu doar le pun în practică :D. Așadar, jos pălăria!

10 comments:

  1. Din nou, bravo Radu pentru implicare. O sa incerc sa mobilizez si eu colegii de serviciu.
    Noi avem grija pe cat putem de o familie cu 7 copii ramasi fara casa. Cazul nici nu a fost mediatizat, din cate stim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i că am făcut mare lucru momentan. Felicitări pentru ceea ce faceți voi!

      Delete
  2. E foarte bine că genul acesta de acțiuni au loc pe parcursul întregului an, și nu doar cu anumite ocazii speciale. Felicitări pentru implicare și ție, și doamnei Rodica și tuturor celor care contribuie cu o mână de ajutor :)

    Văd că devii expert în afișe :D Bravoo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumim.

      Cât despre afiș, dacă ai citit partea de la final, ar fi trebuit să înțelegi că nu am contribuit cu prea mult.. puțin text peste o imagine e nivel de amator, nicidecum expert. Dar îți mulțumesc.

      Delete
    2. Desigur că am citit :) Dar nu e singurul afiș pe care l-ai făcut în ultima perioadă, ziceam la modul general :P

      Delete
    3. La afișul anterior tot ea a dat „comanda”: vreau un afiș pentru lansarea lui Florin, mi-a trimis pozele coperții, sloganul și mi-a spus că ar vrea un colaj din copertă plus text adăugat.

      M-am gândit că ar arăta complet ciudat să introduc bucăți de copertă și bucăți de text digital așa că mi-a venit ideea decupajelor din ziare... Idee care m-a costat bani aruncați pe ziare :P și timp, dar a meritat prin reacția „clientului” și a voastră.

      Dar, sloganul face cam totul într-un afiș de genul.. și pentru ambele meritul îi aparține Ioanei.

      Așadar, în mare, eu doar cu munca brută :P Vezi, nici pe departe expert ;)

      Delete
    4. Hahah, ce șod ești cum nu vrei nicium să îți iei creditul pentru ce ai făcut :)) Eu te felicit pentru partea ta de muncă desigur - aia brută cum îi spui tu, cineva trebuie să o facă pentru ca afișul să fie afiș. Și crede-mă, știu pe propria piele că nu oricine face o treabă ok. Și cu siguranță nu oricine își chiar dă interesul să iasă bine (cum ai făcut tu cu ziarele, de ex). Am pățit-o. Adică, la fel, i-am dat poza, text, i-am desenat unde să pună textul și a ieșit... nu bine. Adică am preferat să învăț eu ceva simplu și să fac personal, în cele din urmă :)) Nu a ieșit excelent, dar măcar a fost mai aproape de ok :)))
      Ioana, în caz că citește aici, normal că ea merită felicitări pentru idei și slogan (e într-adevăr foarte bun și asta e important, da!) :)

      Delete
    5. Și ia uite că am învățat un cuvânt nou! Noroc de diacritice :)) Deci, sunt „ciudat” sau „nostim”? Că dexonline are două variante :P

      Acum că ai văzut „portofoliul meu”, dacă mai ai nevoie vreodată, să mă anunți :D Și bineînțeles, dacă mai fac altele, deși nu cred, am să postez și pe aici :D

      Delete
    6. Da, e un cuvânt drag mie, acum îl pot folosi în mai multe medii :))
      Eu îl folosesc cu semnificația de ,,nostim”-simpatic (simpatic fiind modul în care găsesc eu că e nostimul respectiv). Cu sensul de ,,ciudat” nu cred că l-am folosit vreodată, cel puțin nu doar așa. Eventual tot pentru un amuzant-simpatic-ciudățel (într-un sens pozitiv, ciudat ca ieșit din tipare, nu ca anormal sau ,,freak”). Na, poate ai înțeles ceva :)

      Când ceva/cineva e șod, de obicei mă face să zâmbesc :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...