Tuesday, February 12, 2013

Lansare de Carte



Mai mult decât spune afișul, eu nu am ce să adaug. Care-i rolul meu? 
M-a pălit cultura și literatura? 

Poate și asta. Eu ... fac afișe, eu fac bannere, eu promovez, eu fac fotografii. Eu... mă implic iar în multe chestii :D



(14.feb) Afiș NOU, catastrofa a fost evitată, salvând oarecum afișul.
Ideea nu mi-a aparținut, ci doar realizarea.

(11.feb) Lansarea s-a amânat până pe 21 februarie
Numa' bine... am muncit o zi ca să adun materiale și să fac afișul, am cumpărat ziare, m-am chinuit cu un net cumplit să-l expediez  pentru verificări și reverificări, totul era stabilit, am lansat oficial pe la 1.30 dimineața pe facebook și blog... iar azi aflu că se amână. Mă și începuse așa frumos dimineața...

5 comments:

  1. Bravo, Radu, felicitări pentru implicare :)
    Îmi place afişul. Faptul că ai folosit caractere diferite şi evidenţiate diferit e o idee foarte bună şi cu impact. Te împiedică să treci peste el dintr-o privire şi să îl citeşti pe diagonală. Chiar trebuie să te concentrezi puţin, te aduce în prezent şi te obligă să fii atent. Super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc frumos. Mă bucur că place. Am căutat o zi întreagă ziare și reviste :D

      Delete
  2. E fix pentru Ziua Indragostitilor, sau poate fi si Dragobete? Poate se poate inlocui :P
    Afisul e reusit, da, a surprins Iuliana mai sus atuurile lui :D

    Ceea ce e grozav e ca reusesti sa te implici in astfel de evenimente si activitati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vă mulțumesc.

      Cât despre afiș, deja „directorul de imagine” a dat noua idee, acum lucrez la ea... cel târziu în câteva ore e aici, înlocuit!

      Delete
    2. Haaaa, ia uite-l :)
      Da, s-a rezolvat frumos si simplu (ma rog, nu stiu cat de rapid si usor pentru tine :P ). Februarie oricum e o luna a iubirii, n-ai ce face, deci se potriveste si asa :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...