Friday, February 01, 2013

Formația AUDIO - Brașov

No, uite fiindcă tot am vorbit despre nuntă și nume, pentru că știu cât e de greu să te promovezi fără ajutor, pentru că mi-e drag omul care a lansat rugămintea și experimentul, vă prezint astăzi, într-o zi de sâmbătă (când se fac nunțile) o formație vocal-instrumentală care vă poate încânta la fericitul eveniment.


Este vorba de Formația AUDIO din Brașov despre care puteți afla detalii pe proaspăt realizatul blog.

Pentru că nu pot lăsa așa lucrurile, pentru că mereu am ceva de spus, e normal că mai am câteva mențiuni (sfaturi) de făcut:

  1. Băieți, lucrați puțin la blogul ăla în ceea ce privește conținutul. E fain că folosiți Dynamic Views, dar cred că ar fi cazul să adăugați niște fotografii de la evenimente, mai ales la pagina în care prezentați formația. Uite, dacă până data viitoare când ajung eu în Brașov nu rezolvați asta, fac eu promisiunea de a vă realiza câteva fotografii, dacă doriți.
  2. Ceva mai mult lucru pe canalul YouTube. Mai ales ca trupă vocal-instrumentală, e important ca tot ce e pe YouTube să fie clar și ușor de găsit. Adică „part3.wmv” nu-mi spune nimic ci eu caut melodii. Așadar redenumiți filmulețele, dați-le numele melodiei cântate pentru a fi ușor de găsit. Folosiți tag-urile, adăugați linkul spre blog în prima parte a descrierii. Personalizați canalul YouTube astfel încât să vă promoveze filmulețele și blogul. De asemenea, niște filmări de la nunți ar prinde bine.
Cred că atât momentan :P

4 comments:

  1. In primul rand, multumesc pentru ajutor!
    Cat despre sfaturile tale, urechea aplecata spre ele va fi a mea pentru ca se pare ca administrarea pseudosite-ului va ramane pe spatele mau. Oamenii canta la instrumente, cu tastele se descurca mai greu :)
    Or sa vina in timp si fotografiile si filmarile de la evenimente, problema e ca vor trebui sa ceara acordul organizatorilor (nuntasilor) pentru a putea posta filmarile de la nunti. Cat despre youtube, aici m-ai prins, imi agat urechile in contul de youtube...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu trebuie decât să întrebi cunoscuții, și ajutorul vine :)

      Delete
    2. Stiu, dar blogul meu ramane prioritar in administrare, iti dai seama. La ei, lucrurile se vor derula mai incet, asa ca e timp de toate pas cu pas.

      Delete
    3. Când avem timp, putem sta de vorbă și legat de canalul YouTube... nu sunt chestii majore sau complicate de făcut, cel puțin nu încă.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...