Sunday, February 17, 2013

Cât înseamnă 30 m?

Vacanța asta am fost mai mult plecat, sau, dacă am fost aici, nu prea am ieșit prin oraș, așa că nu mai știu ce s-a mai întâmplat. Dar am avantajul că sunt atent la detalii (de cele mai multe ori) așa că îmi sar în ochi tot felul de chestii „noi” prin oraș.

Ori un semafor nou, ori o clădire care a fost renovată, ori hidranții cei noi care au apărut peste tot prin țară. De data asta, mi-a atras atenția un nou indicator care semnalează prezența unei farmacii.


Sincer, când l-am văzut, am crezut că e vreo farmacie nouă așa că am căutat-o cu privirea spre dreapta și dacă o găseam, treceam mai departe și nu se întâmpla nimic. Dar am constat că nu e nici o farmacie nouă.. e cea pe care o știam deja, dar fiindcă e destul de departe de strada Domnească, cred că nu a fost prea vizitată, așa că era necesar un indicator vizibil, să vadă tot omu' că e o farmacie undeva aproape.


E intersecția dintre Strada Domnească și  Strada Eroilor, în fața prefecturii. E foarte bine.. promovează farmacia, arată crucea „specifică” farmaciilor și o săgeată adițională cu inscripția 30 de metri.

Nu, serios? 30 de metri?


Având în vedere că distanța între doi stâlpi este de 40-45 de metri eu aș aproxima că până la farmacie sunt vreo 90 de metri de la indicatorul respectiv. Am acasă o ruletă de 30 de metri, cred că ar trebui să o aduc, nu?

Asta e un fel de reclamă falsă, nu? Adică.. spunem 30 de metri ca omul să vină spre noi, că altfel, dacă scriem 100 de metri li se va părea prea departe, prea mare ocolul, și nu mai vine nimeni.

SAU.. „30 m” înseamnă 30 de minute de pensionar? (că merge mai încet, nu de alta)

8 comments:

  1. cand ai o durere care te urca pe pereti, mergi si 200m:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Păi nu e vorba de cât mergi.. Mergi cât o fi, dar pentru ce au „cosmetizat” distanța? Puteau să lase doar o săgeată și gata, fără să mai inducă în eroare :D

      Delete
  2. e o mica inducere in eroare, insa ma mir ca au primit incuviintare de la primarie sau de la politie, cine are grija de semnele de circulatie, in mod normal stiam ca nu e voie de alte semne aditionale, mai ales unele care nu sunt omologate de politie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine ai revenit! Să știi că și eu m-am întrebat de câteva ori cum de pun ăștia indicatoare, ba spre vreun supermarket, ba spre nu știu ce mall sau pizzerie... Dar cred că banul vorbește: plătești la primărie vreo taxă și gata. Sau ... o fi blat?

      Delete
  3. Lasa ca e bine ca au pus macar catre farmacie. Daca era catre un magazin de etnobotanice, atunci era mai grav.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciprian mă bucur să te revăd. Legat de ce spuneai dacă era dintr-ăla, mă sesizam cu totul altfel :D
      Să știi că n-am mai văzut astfel de „tonete” prin oraș. Cred că și-au făcut bine treaba autoritățile :)

      Delete
    2. Hmm.. doar „cunoscătorii” or ști. dacă or mai fi, nu mai sunt atât de evidente, că prea erau la orice colț cu ditamai reclama.

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...