Saturday, February 02, 2013

Revenim la versuri?

Vezi că se confirmă bârfa despre mine:
Te-am lăsat deodată crud şi nefiresc
Totuşi ţine minte, ţine bine minte
Te salvez de mine fiindcă te iubesc.

(Adrian Păunescu - Orație de Nuntă)

Cu ceva timp în urmă aveam niște „rubrici” în sidebar. Una din ele conținea versuri care mi-au plăcut în mod aparte (o strofă sau chiar o poezie întreagă), versuri care se schimbau ocazional, pentru că nu aveam timp să o fac săptămânal, sau nu găseam atât de des unele care să-mi placă.

Acum, n-am să reiau acele rubrici (deși era drăguță ROCKa săptămânii) fiindcă nu au „prins” la public... adică nu v-au prea plăcut, să zic așa, dar din când în când, am să mai „scap” câte o strofă sau o poezie întreagă pe aici pe blog. 

Ultimele versuri care au apărut în sidebar, atunci, demult, au fost cele citate mai sus, și anume ultima strofă din poezia lui Păunescu: Orație de Nuntă.

8 comments:

  1. asta cu priza la public o sa te saraceasca, eu niciodata cand postez nu ma gandesc la preferintele publicului. E blogul meu, PERSONAL, nu traiesc din asta, deci nu tre sa fac pe plac, Sunt doar eu, cui ii place, bine, cui nu, la fel de bine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mda, ai și tu dreptate... dar tot vreau să placă lumii ce fac eu pe aici, că altfel, mai bine fac blogul privat, și gata :P

      Delete
  2. una e sa te bucuri cand place si alta e sa-ti faci un criteriu din asta...

    ReplyDelete
  3. Eu o să recunosc că nu am obervat acea rubrică cu poezie pe blogul tău. Nu înţeleg de ce, pentru că sunt o mare fană a poeziei. Şi ador Oraţia de nuntă în varianta Emeric Imre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Era în sidebar, și apărut pe vremea când am început și ROCKa săptămânii. Se numea „Ocazional Versuri” .. pentru că le publicam ocazional :D

      Delete
  4. Sunt simple si frumoase versurile de mai sus, ale lui Paunescu. Ultimul e chiar dureros.
    Imi place mult sa citesc, insa la capitolul poezii, recunosc, sunt aproape in totalitate pe dinafara. M-au atras ideile din spatele poeziilor lui Lucian Blaga si i le-am citit cam pe toate - doar asta ma mai ,,salveaza" de la ignoranta. Si desigur, Mihai Eminescu.

    Presimt ca mi-ar placea si Nichita Stanescu, caci imi plac unele cantece care i-au preluat versurile :)

    Din partea mea, asadar, da! Mi-ar placea sa mai gasesc versuri pe-aici, am observat ca avem unele preferinte/gusturi comune si poate, prin recomandarea indirecta a unor versuri care iti plac tie, mai gasesc si eu teren comun cu poezia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mda, vor fi și versuri, am câteva prin ciorne.

      Că tot vorbim de citit și de cărți, ia aruncă un ochi pe articolul abia publicat.... nu te interesează? Sau te-ai înscris deja?

      E drept, avem unele gusturi la fel, ceea ce e un lucru bun și nici eu nu sunt mare fan al poeziei; nu meșteresc arta asta și nici să le înțeleg nu pot mereu, dar pe unele care sunt mai „directe” sau care mă ating, le percep altfel.

      De asemenea, eu am mari probleme cu versul alb... mai ales cel cu substraturi și înțelesuri care te amețesc... Mie-mi plac astea mai simple și mai „pe față”.

      De fapt vei vedea pe viitor cam ce versuri voi publica :D

      Cât despre Nichita, să știi că tocmai din cauza melodiilor am ajuns să aflu de poezii :))

      Delete
    2. Indata arunc o privire si pe ultimul articol :)

      Desigur, si poezia e de mai multe feluri si poate trebuie doar sa o gasesti pe cea potrivita pentru tine. Poate voi mai cocheta si eu cu ea in viitorul apropiat, fiecare autor are un stil personal si sigur se va mai gasi unul si pentru mine (inafara de Blaga, hihi).

      Daaaa, idem si aici, referitor la Nichita :))) Muzica deschide tot felul de porti :)

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...