Monday, February 18, 2013

Blogger pentru blogger

Așa se numește conceptul punctat de Blogal Initiative, prin care bloggerii își adună forțele spre a promova diverse cauze nobile sau companii care susțin aceste cauze nobile.

Pentru mine a început când Cabral a scos la licitație o tabletă Samsung pentru a strânge fonduri pentru Isabel. Noi, ca bloggeri, am răspuns invitației și am anunțat că vom susține (fiecare cum poate - banner, advertorial, link) pe cel sau cea care licitează cel mai mult pentru acea tabletă, deci oferă cel mai mult pentru cauza noastră


Mai apoi, similar, ne-am adunat pe listă, bloggerii care doresc să susțină filmul „Usturoi”, adică să promoveze (fiecare cum poate) acea companie care va sponsoriza filmul. Detalii despre această campanie găsiți pe pagina blogal initiative, și tot acolo tot felul de link-uri pentru a afla ce-i cu filmul ăsta.

Ei și care-i treaba, te întrebi? Păi am anunțat și eu că voi ajuta, că voi scrie advertoriale și voi publica bannere, promovând acei sponsori (pe cel care câștigă licitația și cel care sponsorisează filmul) în felul următor: 
  • un advertorial scris și publicat atunci când aflu cine e „clientul”, 
  • un banner 250x125px poziționat în sidebar timp de o lună începând de la anunțarea lor și 
  • un banner până la finalul anului în tabul „Susțin” (care momentan e în construcție).


Așadar, fiindcă licitația tabletei s-a încheiat, mâine voi publica advertorialul promis, iar bannerul va fi pe blog, atunci când îl voi primi.
UPDATE(20feb): am primit bannerul.
(dacă nu apare înseamnă că e blocat de pluginul de la browser care se ocupă cu blocarea reclamelor)
Pentru sponsorul filmului voi adăuga bannerul și articolul la momentul respectiv. 
Bine, cam atât am avut de declarat! :D Vă mulțumesc!

4 comments:

  1. Din lipsă de timp, eu am optat pentru cei ce au câștigat licitația tabletei, să-mi trimită textul pentru advertorial gata scris, urmând să-l public. Plus că e un subiect la care nu mă pricep ... Banner-ul îl voi posta când îmi vor trimite dimensiunea cerută.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu prefer să am controlul asupra ceea ce postez. Vreau să fie ceva personal, fiindcă e blog personal :)

      Nici eu nu mă pricep, dar asta nu mă împiedică să spun că nu mă pricep :D

      Delete
  2. Hai mei... mi se acrește de inițiative din ăstea. Ce urmează, SuperBlog și apoi social media? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scuze, dar nu am înțeles la ce anume te referi. Poți detalia, te rog frumos?

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...