Sunday, February 24, 2013

VideoBlog 023 - Cu și Despre Pisicuțe

(11min58sec)
Bună dimineața dragii mei. Să știți că n-am făcut-o intenționat dar episodul de astăzi este la fel de lung ca cel de lunea trecută. Singura deosebire este că...

... dar mai bine vă las să vedeți filmulețul și discutăm după.



AttributionsThe soundtrack used for the intro came from Lucas Gonze

Fiindcă am umblat prin arhivă, constat că acum trei ani, în aceeași zi, scriam asta.


Vreau să vă mulțumesc pentru toate comentariile și toată interacțiunea din jurul episodului anterior. Să știți că pentru mine contează foarte mult și apreciez fiecare comentariu și fiecare părere. Puteți și să criticați, ba chiar vă încurajez să o faceți. 

De asemenea, ceva ce n-am spus în video, dar e la fel de important: dacă aveți cont google atunci aveți și cont YouTube. Dacă aveți cont YouTube vă puteți abona la canalul meu (e link și la finalul episodului) și bineînțeles puteți vota clipurile de acolo cu like sau dislike.

Orice fel de feedback de la voi mă ajută să continui, arată că apreciați efortul și munca depusă pentru fiecare episod. În curând am să încetez să mai adaug aceste note de subsol, dar momentan am vrut să vă amintesc despre acele butoane de like, share și subscrbe.

Sunteți grozavi! Ne vedem lunea viitoare!

14 comments:

  1. de asta se spala pisicile singure, urasc apa :))

    ReplyDelete
  2. Woooow!! Faina ideea videoblogului!
    Felicitari! La multi ani Laurei!!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adina, bine ai venit pe aici.
      Mulțumesc frumos! Sper să placă și viitoarele :D

      Delete
  3. hahah :)) Ce dulce e copilul pe la 1:24:
    - Zi, Matei, ,,bună copii”
    - Nu. Bună copii..

    Aaaa, și ce drăguț specifică ea acolo legat de material: ,,care nu îi trebuie la nimeni”. Educativ chiar :)) Nu de alta, dar știm cum unii copii devin creativi pe costul obiectelor utile din gospodăria părinților. Laura se pare că își educă publicul încă de pe acum :)
    E tare simpatică și are o fluență verbală impresionantă. Îi spun și eu La Mulți ani, deși cu întârziere, să crească mare și la fel de creativă și simpatică!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pentru mine a ajuns la rang de meme replica lui Matei: „că... nu! Că... nu!”

      Mulțumesc frumos și din partea ei. Cred că vor revizita pagina și vor vedea urările. :D Dintotdeauna a vorbit foarte corect și fără accent moldovenesc.. sau cu foarte puțin :P

      Delete
    2. Daaaaa :)))) Dar e foarte logic în simplitatea exprimării. De-aia, na, că... nu! :)) E clar.

      Da, chiar puțin se simte accentul. Dar mă refeream mai degrabă la faptul că poate vorbi neîntrerupt, vine cu idei, pe care le verbalizează continuu, fără prea multe pauze :)

      Delete
    3. Da, cum spuneam și eu.. parcă e făcută pentru a vorbi camerei, sau unui public. Sunt curios următoarele povești cu ce vor fi.

      Trebuie să înțelegi că aici e montaj... de fapt cantitatea brută de film e mai mare, și cred că am să mai scot câteva chestii de acolo fiindcă observ că v-a plăcut :P De asemenea, când ajung acasă, mai ales că vine căldura, cu siguranță vom mai filma ceva :D

      Delete
    4. Am ținut cont de faptul că e montaj și am umărit cât vorbește într-un cadru neoprit, se descurcă bine, da, da! :)
      Mi-ar face plăcere să o mai revăd! :D

      Delete
  4. Ce debit verbal are Laura, cu siguranță o să aibă mult succes în viitor. Se vede că este o fată foarte isteață. La mulți ani cu întârziere! :) A fost totuși puțin sadică atunci când a spus "dacă bați pisica foarte tare până îi dă sângele" sau să nu îi tăiăm gâtul... :| amuzant și nu prea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehee.. mai aveam încă o replică dintr-asta sadică.. dar am tăiat-o la montaj. Să fiu sincer au fost replici foarte amuzante. Nu le-am văzut drept sadice ci m-au amuzat enorm atunci când filmam :)

      Nu știu exact dacă așa s-a întâmplat, dar analizând mai apoi ceea ce a spus, am presupus că cineva i-a spus asta la un moment dat. Îmi imaginez contextul cam așa: un individ era brutal cu o pisică sau o mașină a dat peste ea, apoi acel individ, sau alt individ a mutat cadavrul de acolo... Ce explicație să-i dai copilului, în caz că exact atunci treceați pe stradă? Îi spui că „dacă îi muți locul ea învie”. Sau poate nu chiar asta, dar așa a interpretat ea. Înțeleg că asta e doar imaginația mea, sau modul în care îmi explic eu ceea ce a spus ea. Nu știu dacă s-a întâmplat așa ceva, ci e posibil să fi inventat ea totul. O văd în stare să creeze asemenea ipoteze.

      Sunt curios Iulia ce părere are despre această interpretare a mea, că ea e cu psihologia.. sau sor-mea... Vă aștept părerile :)

      Delete
  5. Tare vorbăreața puștoaica. :)
    Așa și trebuie, bravo ei.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...