Thursday, April 11, 2013

Un somn de 17 ore...

O fi din cauză că sunt răcit, o fi din cauză că pedalez pe timp de zi... o fi din cauză că marți am fost plecat pe drumuri sau poate pur și simplu recuperez nopțile pierdute în trecut, lucrând la diverse proiecte...

Nu știu exact de ce, dar sunt foarte obosit. Ieri după facultate am mâncat și apoi m-am apucat de lucru la un proiect.. de fapt am continuat ce începusem la ore. Dar pe la ora 4 mi-am zis că pot dormi vreo jumătate de oră - sau o oră, apoi să-mi reiau programul zilei de Miercuri.


Mmmda.. vorba de acasă nu corespunde cu cea din târg pat, așa că am dormit atât de bine că nu m-am mai trezit decât mult mai târziu... Fără să mă ridic din pat mi-am pus ceasul să sune (în speranța că mă voi trezi peste o oră) și am adormit înapoi. Și ceasul a sunat.. dar degeaba.

Până în acestă dimineață, când am plecat iar la ore, nu m-am ridicat din pat!

Acum trebuie să recuperez timpul pierdut cu somnul de ieri... deci să lucrez mai mult și să dorm mai puțin... și uite așa se repetă ciclul. Mmmda... azi am multe de făcut!

Apropo, eu folosesc Google Calendar, voi?

S-aveți spor în tot ceea ce faceți! 
Sper că la voi nu plouă ca aici, deci nu vă influențează negativ vremea :)

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...