Friday, April 12, 2013

A sosit coletul de la Zorile Store!

A început!  sau cum zice americanul: It's on, baby! 

Azi, în timp ce eram la facultate, am primit telefonul pe care îl așteptam ieri... Curierul mi-a adus coletul de la ZorileStore! M-a sunat și l-am rugat să vină la facultate, nu la cămin (că oricum era prin apropiere).

Nu știu cum a făcut, dar a nimerit exact în pauză, așa că am fugit până la locul întâlnirii și am ridicat coletul.

Abia - abia mi-a încăput cutia în rucsac, pe lângă ce aveam deja înghesuit acolo :D Bineînțeles că abia acasă am desfăcut coletul și am scos noile sandale. Abia așteptam, vă spun sincer!

Toată chestia asta, așa cum v-am mai spus e pentru o competiție, un concurs, o campanie blogalinitiative care presupune scrierea unei recenzii pentru o pereche de încălțăminte primită în teste de la sponsorul concursului, ZorileStore.ro

Pentru simplul fapt că m-am înscris în campanie, ei mi-au trimis încălțările pe care le-am cerut, o pereche de sandale RIDER TENDER III X, pe care eu am să le testez ca mai apoi, până pe 20 aprilie să scriu un review despre ele. Ăsta era angajamentul pe care l-am acceptat cu cea mai mare plăcere, pentru că nu perechea de sandale sunt premiul cel mare.

Trebuie să înțelegeți că funcție de toate aceste articole pe care le voi scrie despre zorilestore, funcție de cum răspundeți voi și ce impact au ele asupra cititorilor și funcție de review-ul scris pot fi ales unul din cei 10 finaliști care se luptă pentru titlul de Ambasador Zorile Store

Așadar contează totul, inclusiv activitatea voastră și contează mult review-ul meu fiindcă vreau cu adevărat să fiu ales ambasador...
DAR...

... nu am să încep să ridic pe nimeni în slăvi, nu am să „pup în fund” și nu am să fac nici un compliment gratuit. Știți prea bine că sunt critic - poate uneori prea critic - așa că am să fiu cât se poate de franc în review-ul meu, am să spun tot ce-mi place și ce-mi displace la produsul primit și la site-ul zorilestore.ro
Asta e o promisiune! 

Pentru că așa consider eu că trebuie să fie un review, nu?


Azi nu le-am purtat, doar le-am încercat să văd cum sunt, dar atât. Prima părere e că mi se par foarte comode și abia aștept să le port, de mâine.Vreau să mulțumesc celor de la ZorileStore și vă spun cât se poate de sincer că abia aștept ziua de 20 Aprilie.

Stați pe aproape fiindcă mai am multe de spus, și voi avea și mai multe de povestit dacă... dacă... dacă voi fi ales Ambasador Zorile Store!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...