Sunday, April 21, 2013

Bună dimineața București!

Azi noapte iar n-am dormit... dar am dormit în mașină tot drumul Galați - București!

E interesant să adormi într-un oraș și să te trezești în altul :).
Da, azi m-am plimbat puțin prin capitală, am ajuns pe la ora 10, am mers cu metrouri și am mâncat covrigi la un leu. 1 leu un covrig? Da, dar măcar e mare :D

Vă amintiți că vă spuneam despre panourile publicitare și de dispariția lor din Galați? Capitala e plină de ele, deci vorbim despre sute sau mii de neoane în total, neoane care ar trebui să ajungă la recolamp, dacă lucrurile decurg corect.

Bucureștiul are trolee exact ca în Galați, deci e destul de ușor să te simți ca acasă... doar că astea de aici sunt pline mereu.. sau toate pe care le-am văzut eu erau pline la refuz. 


Am văzut în funcțiune și am văzut parcate biciclete cu motor. Prima am văzut-o pe stradă, circula un individ pe ea și n-am apucat să o fotografiez, iar cea din imaginea de mai sus era parcată, după cum se vede. Acum câțiva ani îmi plăceau ideile astea, dar acum nu mă mai atrag. Acum gândesc prea ECO și a pune un motor cu ardere internă pe o bicicletă e total împotriva idei de mijloc de transport ecologic. Practic nu mai e bicicletă, ci un scuter home-made și care consumă mai puțin (probabil).

Încă o chestie care nu pot să o accept e indiferența oamenilor față de culorile semafoarelor. Toți trec, în masă organizată, pe culoarea roșie. Nu-mi vine să cred că doar eu și încă vreo doi trei stăteam la semafor, iar restul trecea ca pe o zebră nesefamorizată....


Știu pe cineva care se va acomoda perfect cu acest stil de traversare... Eu nu! 

Azi, 21 Aprilie 2013 am mâncat și prima înghețată a anului 2013 (cel puțin așa-mi amintesc eu... că  asta e prima). N-am făcut o poză cu ea la început, că nu mi-a venit ideea, așa că vă prezint... ce-a mai rămas, doar ca să vă fac poftă. Era un Big Milk Nugat, în caz că sunteți curioși și a fost prima oară când încerc acest sortiment. 


Mă gândesc să fac din asta o tradiție: În fiecare an am să mănânc PRIMA ÎNGHEȚATĂ a ANULUI într-un oraș diferit de cel de domiciliu... anul acesta a fost Bucureștiul.. anul viitor oare ce va fi?

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...