Monday, April 08, 2013

Monday's Update!

Sunt mort de oboseală!

Asta fiindcă azi am pedalat mai mult decât de obicei fiindcă am avut de mers în multe locuri. (Pentru cei ce nu știu încă, eu prin oraș mă deplasez pedalând fiindcă e mai rapid și mai economic pentru buzunar.)

Am fost de vreo două ori la facultate, am fost pe la atelier să prelucrez ceva, am fost la un coleg să fac niște lipituri... am primit ajutorul unui drag profesor de-al meu, Domnul G. și pot să vă anunț cu bucurie că proiectul la care lucrez de ceva vreme e 75% gata.

De fapt, fizic, el mai are nevoie doar de vreo două piulițe M8 (deci va trebui să merg la piață miercuri), dar apoi trebuie să vopsesc totul ca să fie cât mai aspectuos (încă n-am găsit SPRAY negru, așa că voi folosi maro, că pe ăla îl am) apoi mai e munca la PC și calibrarea sistemului... deci nu pot spune că e GATA încă :P

No, păi bineînțeles că nu vă spun despre ce e vorba încă!

În altă ordine de idei, weekendul ce a trecut am fost o fugă p'acasă. Spun o fugă, pentru că atât a fost.. am plecat de aici la primele ore ale dimineții de sâmbătă (cum v-am spus), și am plecat de acolo la primele ore ale dimineții următoare. Practic și acasă am fost tot pentru  proiectul mai sus amintit.. am mai prelucrat ceva și am adus piese care-mi lipseau, dar mi-am făcut și „plinul cu mâncare” pentru cel puțin o săptămână :D (you just gotta love my parents, I tell you!)

Mergând cu trenul fără un iPod sau carte (să-mi fie rușine) îți trec multe gânduri prin cap! 

Consider că  în ziua de azi, dacă nu-ți verifici mailul măcar o dată la trei zile, ești un neadaptat. (vă invit și vă rog să mă contraziceți cu argumente, după ce terminați de citit) Nu punem la socoteală zilele de vacanță sau concediu sau ce mai vreți voi.. adică excepțiile. NU, vorbesc despre omul normal, omul activ în online, într-o zi normală de muncă. Am spus trei zile pentru a înconjura weekendul.

Eu mi-l verific zilnic de mai multe ori pe zi și sunt atât de sătul să nu primesc răspunsuri.. să stau ca idiotul să aștept și să aștept... Suntem în secolul 19? Abia s-a descoperit internetul și nimeni nu-l folosește? Nu! Suntem online aproape constant, dar ce facem acolo? Ce anume faceți pe calculatoare toată ziua? De ce pana mea aveți telefoane deștepte? Doar pentru jocuri? Durează câteva minute MAXIM ca să citești și să răspunzi unui mail. Poți s-o faci și la budă, dacă în rest ești FOARTE ocupat.

Și eu sunt ocupat, sunt foarte ocupat... dar îmi aranjez timpul în așa fel încât să mă împart în toate, deci nu-mi arunca în față scuza cu timpul!

Serios, voi chiar nu folosiți căsuțele de mail? Atât de „deconectați” sunteți de lumea digitală? Atunci pune un AutoResponder în care anunți „fraierii” ca mine că „vei răspunde când ai chef, din an în Paște”


Da, în tren creierul îmi dictează multe.... multe idei de articole, multe chestii pe care le-aș fi scris dacă aveam pe ce. Oh, în astfel de momente îmi doresc atât de mult să fi avut și eu un smartphone sau o tabletă sau vreun dispozitiv dintr-ăsta mobil cu autonomie a bateriei mai mare de 30 de minute cât are laptopul meu :( având în vedere că minunatele noastre trenuri nu au prize. Și e păcat că pierd idei și uit lucruri despre care voiam să vă vorbesc, despre care voiam cu voi să mă sfătuiesc. Treaba asta cu mailul e una din ideile care mă bântuiau, pentru că aștept niște răspunsuri care n-au venit... Nici acum, după atâtea zile! E deprimant și frustrant!

Azi n-a fost VideoBlog pentru că n-am avut starea necesară, și v-am mai spus că dacă n-am stare nu pot filma... Vă las în schimb ceva la care să vă uitați ca să rețineți un lucru: Ascultați-i pe cei care vă spun că nu sunteți destul de buni, dar faceți exact opusul a ceea ce vă sfătuiesc ei! Luptați, credeți în voi și dați tot ce aveți mai bun!


Atât am avut pentru azi dragilor, vă urez noapte bună după ce am ascultat împreună acestă melodie atât de frumos interpretată:
I say love, it is a flower
and you it's only seed!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...