Sunday, April 07, 2013

Să privești fără să vezi

Am descoperit pe 15 martie o melodie care are un videoclip destul de interesant.

Știu că era 15 martie fiindcă atunci am început acest draft, dar până azi nu am scris decât link-ul spre video și ideea principală. Acum, dacă tot sunt pe tren și ca prin minune am priză care funcționează, îmi permit să folosesc timpul până schimb trenurile ca să vă povestesc ce anume am conștientizat când am văzut clipul de mai jos:



Văzând clipul mi-am zis că e drăguț, că e SF, că e făinuță melodia.. bla bla... dar fiindcă artistul îmi era cunoscut de mult, dar nu i-am mai ascultat piesele de când eram tânăr și frumos.. mi-am zis că e timpul să mai ascult o dată melodia care l-a făcut cunoscut: Crazy!

Cu siguranță vă amintiți videoclipul ei pentru că rula pe toate televiziunile, mai ales pe canalele de muzică, și implicit prin toate terasele sau localurile care țineau TV deschis.... asta acum câțiva ani!

Ce vreau să spun e că am văzut de multe ori acest video. Mă uitam și îmi plăcea cum se mișcă petele de culoare... Îmi plăcea exact începutul când apar acele picături de cerneală exact pe „beat” și mă uitam cât de fain e făcut să se miște petele de culoare pe ritmul melodiei.

Ei bine dragilor, mi-am dat seama că până acum niciodată nu m-am uitat cu adevărat la acest videoclip pentru că abia pe 15 martie, când am revăzut clipul după o pauză de vreo câțiva ani, mi-am dat seama că acele pete de cerneală de fapt conturează chipul artistului în timp ce cântă (fie din față fie din profil). Eu am crezut că-s pur și simplu pete dintr-alea pe care ți le arată psihiatrul/psihologul :D

Vă dați seama ce revelație am avut? Și cum mi-am dat seama ce orb am fost, sau mai bine zis neatent :)

Ia spuneți drept, voi v-ați dat seama din prima?

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...