Tuesday, April 30, 2013

Mini-vacanță și un leu

Azi, 30 Aprilie 2013, a fost o zi  faină și productivă.
Zic asta fiindcă am reușit să rezolv niște probleme la facultate, am avut o ședință destul de productivă și cu mulți participanți, am rezolvat și o anumită treabă cu niște acte care trebuiau să fie trimise prin fax înainte de ora 16 și toate acestea la timp cât să prind și trenul spre casă, ceea ce nici măcar nu era planificat. Credeam că voi pleca mâine dimineață.



Pe lângă asta: pe drum de la facultate la cămin am găsit 1 leu pe trotuar, lângă un coș de gunoi, mai târziu am prins trenul la ultimul minut înainte să plece din gară tren care a avut aer condiționat deși era doar regio (personal).  La Mărășești am stat o oră în gară și am ascultat muzică așteptând trenul de legătură. Am vrut să-mi iau o băutură caldă de la automatul de cafea proaspăt instalat în gară, dar nu-mi accepta bancnota găsită mai devreme... Puțin mai târziu, plimbându-mă pe lângă aparat (de plictiseală) am observat că deja avea credit 1 leu (de aia nu mai accepta unul) așa că am apăsat butonul pentru ciocolată caldă și am servit o băutură gratis :D

În al doilea tren nu am avut noroc de aer condiționat, aveam prize dar nu le-am folosit pentru că locul meu era la ușă iar cele de lângă prize erau ocupate. În schimb am socializat puțin cu vecinele de compartiment și am petrecut timpul cu o aplicație pe telefon.. Era un fel de joc în care trebuia să recunoști logouri și sigle. Tipa din dreapta mea juca, iar noi (eu și prietena ei care stătea la geam) mai interveneam pe ici și colo unde nu știa. Unde nu știa nimeni treceam mai departe :P Mai că nu-mi venea să mai cobor, când am ajuns la Roman. Adevărul e că n-am mai jucat de mult un joc sau ceva de genul ăsta. Nu simt lipsa, fiindcă nu am fost niciodată pasionat de jocuri, dar mereu mi-au  plăcut provocările de genul acesta, care stimulează memoria.

*

Pentru azi dimineață era programat un alt articol.. ar fi trebuit să citiți ceva despre o plecarea a mea, departe, cu ocazia zilei de 1 mai.... Dar acele planuri s-au schimbat și postarea nu va mai fi publicată niciodată. În schimb scriu asta :)

Nu știu cum e ziua de 1 mai la voi, ce faceți sau ce ați vrea să faceți, dar eu am să sărbătoresc ziua muncii prin muncă. Da, am profitat de aceste zile libere ca să mai avansez cu munca...

*

Pe blog, după cum observați, după cum am spus și în articolul anterior, ajung mai rar. În ultimele săptămâni am fost extraordinar de ocupat iar viitorul se anunță chiar mai încărcat. Încă nu am nici smartphone, nici tabletă, deci nu pot fi la curent cu ce se întâmplă la orice oră. Ar fi fost mai simplu așa, că mai furi de ici și colo o pauză, scoți repede telefonul și citești sau scrii pe blog, dar așa... nu e posibil. Mai ales că acum mi s-a stricat încărcătorul de la laptop și nu mai am baterie, deci nu pot scrie prin trenuri sau în aer liber. 

Absența mea se datorează timpului pe care îl am umplut cu alte mii de chestii, nu din cauza problemelor cu feed-ul și a ideii prezentate mai demult, legată de mutarea întregului blog. Sincer, momentan, asta e ultima mea grijă. Nu am timp să fac asemenea operațiune, și nici nu e prioritară.

Și lipsa asta de timp nu afectează doar blogul ci toate activitățile mele extracurriculare, să zic așa. În afară de studiu, radio, facultate și muncă, nu mai am timp de altceva. A venit primăvara și n-am făcut nici măcar o fotografie. Au înflorit copacii și n-am ieșit să-i fotografiez. Au trecut ghioceii și n-am ajuns pe la munte să-i văd. Nimic! Nici dans, nici serate, nici munte, nici plecări cu bicicleta... toate s-au anulat din lipsă de timp și energie.

Dar se anunță vremuri mai bune.. cam la anul pe vremea asta... așa estimez eu.. asta dacă mai trăim pe vremea aia :P

*

PS: Stând acea oră prin Mărășești mi-au trecut prin cap tot felul de gânduri și amintiri, că așa se întâmplă când stai degeaba și aștepți: cazi pe gânduri. 

Dar ceea ce concluzionează acest articol e faptul că vreau să dau gestul mai departe și am să pun și eu 1 leu într-un automat de cafea pentru cine se nimerește să-l folosească. Indiferent cine e acea persoană, sigur va zâmbi (măcar) și se va bucura la fel ca mine :). Economic vorbind, nu e nici un câștig sau pierdere, dar e o chestie care poate schimba ziua cuiva :)

Sărbători fericite să aveți, petrecere frumoasă.. și ne-om mai citi când apucăm :)

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...