Saturday, April 13, 2013

Forțat să mă mut :(

Tot despre feed e vorba?

Da, pentru că din nu știu ce motive al meu, cel furnizat de blogger, nu cel de la feedburner, nu vrea să mai meargă corect.

De fapt cel din FeedBurner se ia din cel furnizat de blogger, așa că e normal să fie probleme. Nu știu exact ce nu-i convine, dar știu că pe aceeași platformă mai am vreo câteva bloguri, pe același cont google, în același dashboard, dar al căror feed e corect vizualizat în FeedBurner.



Singura diferență e că toate aceste bloguri sunt noi, nu datează de ani de zile, deci nu au prins schimbările de prin platforma asta și nici modificări serioase de template.

Vestea proastă (pentru mine) e că trebuie să mă mut și asta înseamnă o cantitate enormă de muncă și cel mai probabil multe comentarii pierdute. Înainte de a-mi da sfaturi și a-mi spune că există metode de import-export, vă spun că ele nu funcționează tocmai fiindcă FEED-ul meu e dat peste cap, deci mi se pierd comentariile (da, și comentariile au un feed, care în mod normal, funcționează și permite aplicațiilor gen „Comentarii Recente” să funcționeze corect. Observați că eu nu am așa ceva? De ce oare? )

Mda, cam asta era noutatea. Voi nu veți observa mare lucru, pentru că nu schimb platforma, ci doar blogul.... adică schimb temelia casei, dar casa e aceeași. Nu știu în cât timp am să reușesc să o fac, pentru că  anul ăsta e agitat la facultate și am lăsat deja mai ușor toată treaba blogosferică de ceva vreme, dar o voi face până la urmă... anul ăsta.

Nu, nu mă mut pe WP pentru că tot nu-mi permit să dau banii pe un host... Poate veți crede că sunt zgârcit, dar să fac acea mutare ar însemna și mai multă muncă.

În altă ordine de idei, cum vi se pare formularul de comentarii? Ați avut ceva probleme? V-am mai întrebat, dar o fac din nou :D 

O duminică faină vă urez!

PS: azi mi-am spălat și mi-am făcut bicicleta curățică... numa' bună de plimbare... Și apoi a tras o mamă de ploaie la Galați care nu m-a prins din plin, dar m-a găsit plecat de acasă iar la întoarcere, asfaltul ud și bălțile ne-au aranjat bine de tot. Mai bine n-o curățam, că a ajuns să arate la fel :D

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...