Thursday, August 16, 2012

Fost-am plecat

Salutare dragilor!

În caz că ați observat, am lipsit o perioadă de pe blog...vreo săptămână și un pic. 

E drept, câteva articole au mai apărut în acest timp fiindcă erau programate să apară, dar mi-am stricat ritmul de „un articol pe zi” și nu am reușit să vă răspund la comentarii.

Vă mulțumesc și promit să revin pe aici cât de curând, când ajung acasă (da, sunt oarecum tot pe drumuri). De asemenea am să vă povestesc mai detaliat ce am făcut și pe unde am fost, și am să revin la programul normal de blogging. Nu am uitat de ultimele două zile din Blogroll Tour... vor veni și articolele respective în curând, respectând regula de dinainte: un articol pe zi și pauză între articolele similare :D

de la mine,
numa' bine

4 comments:

  1. Chiar ma intrebam ce e cu tine... Bine ai revenit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc. E drăguț să observi că ți se duce lipsa. Mulțumesc frumos! :)

      Bine te-am regăsit!

      Delete
  2. Așteptăm cele două articole legate de Blogroll Tour și impresii din tabăra unde ai fost plecat. Sper că te-ai distrat și odihnit în același timp.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...