Thursday, August 23, 2012

Eu și cadourile (+eng)

Check for english version below

Eu sunt un om critic, eu sunt un om atent la detalii, eu sunt un om mofturos, eu sunt un om cu simț practic.

Nu-mi place să primesc daruri; mai bine îmi dai cu ceva în cap decât să-mi faci un cadou, fiindcă eu sunt un om greu de mulțumit și foarte ușor de dezamăgit.


Eu sunt un om care adoră să ofere un cadou, dar niciodată nu știe să primească unul! Paradoxal? Nu chiar!

Dar am mai zis despre asta în trecut...


Gifts


I am a critic, I am a man who is careful to details, I'm a picky person, I'm a practical  guy.

I don't like to receive gifts; I'd rather get hit at the back of my head than receive a gift, because I am a hard man to please and very easy to disappoint.

I am a man who loves to offer a gift, but who never knows how to receive one properly! Paradox? Not quite!

But I talked about this on my blog, sometime in the past.


„Politeness is an inexpensive way to make friends.”
William Feather

7 comments:

  1. Abia când acum, când citesc la tine, am curajul să zic cu voce tare: "nu-mi place să primesc daruri". Să ştii că nu eşti singur în povestea asta! Eu sunt spaima cadourilor :))

    ReplyDelete
  2. Hihi, tocmai cand ma gandeam sa iti trimit ceva :)) Imi asum riscul si putem zice ca nu e un cadou, e asa.. o chestie trimisa :)) Schimb de informatii, sau ceva :))

    Uite, eu nu am o problema cu a primi daruri, nu sunt greu de multumit. Problema mea e ca nu stiu cum sa reactionez... Parca am un blocaj psihic-emotional, evident zic ,,multumesc", dar tot ce e pe langa acea multumire, tre' sa stau sa gandesc.
    E usor cand primesc daruri de la oameni care ma cunosc si stiu ce imi place. Atunci ma pot manifesta in voie.
    A, si nu imi plac darurile de complezanta. Adica alea date numa' sa fie date. Care e evident ca nu au nici o legatura cu persoana ta.

    Mie imi place ca tu macar spui asta, ca nu iti place sa primesti cadouri si gata. Problema e ca oamenii nu te iau in serios :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voiai să-mi trimiți ceva? Dar nu ai adresa mea!

      Da, nici eu nu știu cum să reacționez și tocmai asta e problema... Dacă nu reacționezi cum trebuie, dacă feedback-ul nu e bun, cel care face cadoul nu se poate bucura de gestul făcut.. așa că prefer să nu primesc :D

      Oamenii nu mă iau în serios? Adică tu nu iei în serios ce am scris mai sus?

      De fapt, am mai spus pe blog că nu-mi place să primesc, articolul de mai sus voia să evidențieze altceva: faptul că sunt mofturos și greu de mulțumit.. adică puține lucruri mă mai surprind... și un cadou dacă nu e practic, inedit sau bine realizat... nu mă încântă... nu pot reacționa cum ar trebui și e posibil să ajungă undeva într-o cutie...

      Altfel spus, știind că sunt un mic perfecționist (și puțini sunt cei care nu știu): decât să-mi faci un cadou la repezeală, care probabil nu mă va surprinde în mod plăcut.. mai bine nu-l mai fă, că oricum nu-l vreau. Poate că de fapt asta e: foarte rar se întâmplă să primesc ceva care să se nimerească pe placul meu, și de teamă că voi fi dezamăgit, de teamă că nu voi putea oferi feedback, aleg să refuz vehement. Mai bine să nu aflu ce e în cutie.. mai bine nici nu îl deschid, mai bine nici nu-l primeam...

      În schimb ador să fac daruri care să lase gură cască... pentru că mă „hrănesc” din reacția persoanei care îl primește. Vezi tu, tocmai de aceea știu că e important feedback-ul, tocmai de aceea nu vreau cadouri, fiindcă nu pot oferi feedback.

      Delete
    2. In general, oamenii nu iau in serios cand cineva zice ca nu ii place sa primeasca daruri. Asta pentru ca multi zic ,,dar sa nu imi luati nimic", in timp ce de fapt se asteapta sa le iei ceva (cu ocazia zilelor de nastere, de exemplu).

      Eu te cred, tocmai pentru ca stiu ca esti foarte critic :P
      Nu am adresa ta, urma sa ti-o cer in zilele astea. Radu, nu m-am gandit sa iti trimit un ,,cadou", sa fie clar, ci asa, un ceva, care poate iti va face placere, poate nu (stiu ca nu iti va displacea, dar nu stiu cat de util iti va fi), deci nu astept un feedback musai pozitiv, nu e nici o presiune :)
      Mi s-a parut comica insa sincronizarea :)

      Imi place ca te gandesti la persoana care iti ofera cadoul, ca pana la urma asta te trage inapoi, faptul ca nu ii poti satisface asteptarile..

      Delete
    3. Da, nu-mi place să primesc daruri, dar așa curios m-ai făcut acum... n-ai idee. Pentru că da, am uitat să specific, sunt al naibii de curios de când mă știu!

      Ceva e util doar dacă acel ceva e menit să fie util. De exemplu o șurubelniță :D sau un obiectiv pentru camera foto... :)) (cică aveam și un wishlist pe undeva.. ar trebui actualizat)

      Da, ce sincronizare, acum mă tem eu să nu te fi speriat cu articolul.. dacă știam că ai de gând să trimiți ceva, mai așteptam, să postez după...

      Oh, nu...în acel caz ai fi crezut, sau s-ar fi înțeles, că articolul e un răspuns la ceea ce am primit, deci.. pfiiiuuu, mai bine că l-am scris deja.. What is done, is done!

      :)


      Probabil mulți din cei care zic „să nu îmi luați nimic” vor de fapt să se înțeleagă (așa cum spuneai) „decât ceva la repezeală... mai bine nu-mi luați nimic"

      Delete
    4. Hiii, da, e mai bine asa :)))
      Nu m-am speriat, Radu, nu-s asa sperioasa, plus ca in general daca mi se pune ceva in minte, trebuie facut in cele din urma :P

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...