Wednesday, August 29, 2012

© Abonare pentru a câștiga (+eng)

Check for english version below

Cam așa sună invitația la ultimul concurs la care particip... Eh, nu e ultimul, e doar cel mai recent :D. Da, știu că am participat la destul de multe în ultima vreme, dar am încercat să o fac discret și să nu public prea des articole pentru concurs. Sau vi se pare că nu au fost destul de rare?

La concursul ăsta nu trebuie decât să te abonezi la newsletterul Blog Awards și să scrii un articol pe blog... un articol în care să anunți concursul. Cât de simplu e? Poate destinul, soarta și mai ales random.org îmi vor aduce un premiu.. dacă nu, asta e, concursuri mai sunt.



Și ca să înțelegeți: eu caut ceva anume, și de aceea tot particip. Când am să câștig acele lucruri, am să încetez, și am să las pe alții. Eventual voi viza alte premii. Da, sunt selectiv, nu particip la toate concursurile care se lansează prin online, ci caut anumite premii. :D


Subscribe to win

That's how the last contest I joined sounds like... Yes, I know I have participated in quite a lot of contests lately, but I tried to do it discreetly and I tried not to post these articles too often. Or do you think that they weren't that rare?

For this contest you just have to subscribe to Blog Awards newsletter and write a blog post ... an article that announces the contest. How simple is that? Perhaps destiny, fate, and especially random.org will bring me an award .. if not, there are still alot of other contests.

And to be more clear: I'm looking for something particular, and that is why I keep participating in this contests. When I gain those things, I will stop and I will let others compete. Eventually I will focus on other prizes. Yes, I am selective and don't attend at every single online competition. : D

„Politeness is an inexpensive way to make friends.”
William Feather

2 comments:

  1. Păi multă baftă să câștigi ceea ce cauți tu ... :)
    Cred că mă bag și eu la concursul ăsta.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...