Friday, December 16, 2011

Răspuns la ROCKa săptămânii...

Fiindcă nu am primit nici un răspuns apropiat, și fiindcă v-am făcut curioși, vă prezint mai jos un video care pune în paralel cele trei melodii despre care vă spuneam la începutul săptămânii.


Melodia despre care vă vorbeam, sau răspunsul corect, este When The Rain Begins to Fall cântată de Jermaine Jackson și Pia Zadora -  în 1984, melodie ce a apărut pe coloana sonoră a filmului din același an, Voyage of the Rock Aliens în care Zadora a avut rol principal.

14 ani mai târziu, în 1998, Pappa Bear avea să facă un cover a acestei melodii, cu un refren mai lent și inserții de rap.

Vă las să vedeți comparația și să îmi spuneți dacă aveam sau nu dreptate legat de cele două melodii?
de la mine, 
numa' bine

6 comments:

  1. mda, ai dreptate..seamănă chiar foarte bine, dar în veci nu aş fi ghicit pentru că nu cunosc melodia originală..

    ReplyDelete
  2. Nu pot decât să fiu surprins :D ... Mai mult, eram aproape sigur că cineva îmi va spune că e o întrebare banală :P

    ReplyDelete
  3. Asa e...nu am observat la timp , ar fi fost o provocare sa fac sapaturi in memories... Mi-au placut la fel de mult, foarte draga si cea cunoscuta mie era "When the rain begins to fall"...desi...intr-un fel nu-mi place- creeaza dependenta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stai puțin că nu am înțeles... ce nu îți place? melodia „When the rain begins to fall”, sau cealaltă? Amândouă creează dependență datorită liniei melodice, că versurile nu pot să spun că mă fascinează :D (oups am zis-o și pe asta)

      Nu știu restul cum sunt, dar eu fac deseori legături de genul între melodii... mai pregătesc o comparație de genul, dar asta e mai amplă, include mai multe melodii care parțial seamănă între ele :) .. toate la timpul lor!

      Îmi place varianta asta de la Winter Rose fiindcă e mai ritmată .. The song ROCKS, you know?

      Delete
  4. :)) Daca incheiam asa se intelegea ca a fost o gluma ?
    Mi-au placut in egala masura ambele "variatiuni pe aceeasi tema".

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...