Thursday, December 29, 2011

Becuri arse

Se pare că data trecută trecusem prea repede pe stradă, și îmi scăpase din vedere un bec puțin mai ascuns. L-am găsit marți când plecam în oraș și, le-am dus pe toate patru la reciclat.

M-am înșelat, Kaufland nu primește becuri ci doar baterii consumate, dar am avut norocul să le dau la LIDL. Plecasem la Kaufland fără să iau becurile și văzând că lipsește cutia de colectare m-am bucurat că nu le-am cărat degeaba. Spun că am avut noroc, fiindcă LIDL e mult mai aproape de unde locuiesc. Acolo, la ieșirea de la casele de marcat, sunt două cutii: una pentru baterii și una pentru becuri arse.

Vedeți? Acum chiar poți recicla, trebuie doar să vrei!
Sau, cum spunea Alina de la umbrela verde nu e de ajuns să vrei ci trebuie ca voința să se transforme în gest.

6 comments:

  1. Un gest exemplar! Nu stiam ca exista asemenea cutii in supermarketuri, dar de acum inainte promit sa fiu mai atenta!

    ReplyDelete
  2. Păi acum că ai aflat, nimic nu te oprește!

    ReplyDelete
  3. Si eu le strang si le duc la mine in oras in centrele in care se colecteaza! Cred ca ar trebui sa se mai vorbeasca de acest lucru pentru ca tot mai multi oameni sa procedeze la fel! Multi nu fac acest lucru nu pentru ca nu vor, ci pentru ca nu stiu.

    ReplyDelete
  4. Bine ai venit pe aici! Am băgat de seamă că există și la Dedeman un "colț verde". Tu unde le duci?

    ReplyDelete
  5. Bravo, Radu! :) Nu numai ca ai facut un gest frumos, dar ai si scris despre el si ai informat oamenii despre centrele de colectare de DEEE-uri. De-ar fi mai multi ca tine... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bun venit pe aici. Frumoasă surpriză. Mulțumesc frumos.

      Da. ar fi bine să se trezească lumea și să ia atitudine!

      Delete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...