Monday, December 05, 2011

5 locuri de vis

foto source via google image search
O hoo hoo de când nu am mai primit o leapșă pe care să o pot onora....

Dar iată că domnișoara Colorbliss, vrea să știe ale mele locuri de vis în număr de 5. Nu am să fac un articol foarte lung, ci am să las mai degrabă imaginile sau filmulețul să vorbească.

Am stat și m-am gândit și până la urmă asta mi-a venit: sunt 5 locuri în care aș vrea să fiu... nu neapărat în ordinea pusă.

Îmi dau seama că nu respect leapșa, ci mai degrabă am adaptat întrebarea funcție de răspunsul meu, dar sper să nu fiu pedepsit. Fără introduceri suplimentare, vă las cu cele 5 alese:


Vreau să fiu pe Ceahlău într-o zi senină de iarnă, cu totul alb în jur

Vreau să fiu ... sus!

vreau să cobor de acolo repede:


vreau să pedalez prin serpentine, în cadrul unei ture mult mai lungi prin țară
foto source via google image search
 și vreau să mă scufund...

Astea au fost ale mele, și fără un motiv anume leapșa merge mai departe către:  Ana, Annitu, Diana, Sor-mea, Sophie.
de la mine, 
numa' bine

5 comments:

  1. Wooow, frumoase locuri ti-ai ales :D Pe Ceahlau iarna mi-as dori sa ajung si eu...
    Trebuie sa recunosc ca ma cam inspaimanta coborarea din filmulet. Desi imi creste pulsul si imi place, nu stiu daca as putea sa cobor la viteza respectiva..
    Ai mai facut scufundari? Cred ca e una dintre acele experiente bine-venite intr-o viata de om.. Sper sa pot face si eu asta, candva.

    ReplyDelete
  2. wow eu... că m-am speriat câte comentarii am primit așa deodată.

    Mulțumesc.

    @Annitu: nu te plângeai că nu ai ce să scrii?

    @Colorbliss: Și pe mine mă sperie puțin...adică nu să o văd așa, ci să fiu acolo, dar asta nu m-ar împiedica, atâta timp cât am starea necesară. Scufundări?? nici nu știu să înot... trebuia să spun bălăcit?
    Nu, mă refeream la faptul că vreau apă... vreau să învăț să înot; da, vreau să fac și scufundări reale, nu doar așa dat din mâini, rostogoliri sau alte ghidușii sub nivelul mării..

    ReplyDelete
  3. @Radu,ba da. Chiar îţi mulţumesc. Oricum nu aveam despre ce să scriu azi, aşa că m-ai salvat.
    Am şi postat:D

    ReplyDelete
  4. Cu plăcere! mă duc să văd ce ai scris :P

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...