Saturday, December 24, 2011

Concluzie din filme

Când e vorba despre un băiat și apare o fată extraordinar de frumoasă și deșteaptă, chiar dacă inițial nu se suportă unul pe altul, cu siguranță la un moment dat cei doi ajung împreună.

Și după toate obstacolele, după toate greșelile și relațiile nereușite, când în final cei doi își declară dragostea nemărginită ... e minunat!

Când totul e minunat, lumea e fericită, împlinită, îndrăgostită, declarațiile profunde sunt făcute, viitorul nu poate fi decât senin... e perfect.

Când totul e perfect... unul din ei moare!

Bottomline: Reach for perfection, but don't touch it. It will most likely kill you! 
de la mine, 
numa' bine

8 comments:

  1. Da, am văzut One Day, am salivat la povestea de iubire, și am bocit ca un fraier la final... cum să o omoare pe Anne Hathaway?? (deși, să fiu sincer am ca prevestit un accident... nu știu..am văzut destule filme încât să „simt” când ceva de genul se apropie... Cu toate acestea speram să mă înșel)

    Dar articolul ăsta nu a fost scris după vizionarea filmului „One Day”(acum vreo 2 sau 3 săptămâni), ci a filmului „Patch Adams” ... mai bine zis e o concluzie adunată din mai multe filme începând cu binecunoscutul „Love Story”


    Eh.. filme!

    ReplyDelete
  2. Daaaa, aveam si eu o senzatie de ingrijorare pe parcursului filmului, care s-a accentuat teribil exact inainte de accident (cum se plimba ea cu bicicleta, brr).

    Patch Adams e unul din filmele mele de suflet :)

    ReplyDelete
  3. A, si e inspirat din realitate... (ca si Love Story de altfel, daca bine retin)

    Uneori asa se intampla si in viata... De asta e important sa apreciem fiecare moment pe care il avem alaturi de un om...

    ReplyDelete
  4. Nu am studiat detalii legat de film, dar după final am înțeles că e inspirat din realitate.

    Da să apreciem... e ușor să o spunem, ne gândim la asta când vedem câte un film de genul, dar oare o și facem??

    ReplyDelete
  5. Poate o facem, o vreme... apoi avem iar nevoie de ceva care sa ne aminteasca...
    Mi-am tot spus ca unele lucruri ar trebui sa mi le tatuez in palma, sa nu le uit niciodata, sa imi fie mereu de actualitate...

    Din pacate, uitam..

    ReplyDelete
  6. Wow, ce sec... sper să nu fie așa în toate cazurile. Eu cred cu tărie că există și povești cu final fericit

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...