Sunday, December 11, 2011

Cum îți sună ROCKa?

... familiar?
ROCKa acestei săptămâni e o melodie extraordinar de dinamică, e una din acele melodii care mă face să dansez și să cânt ca nebunul... să bat ritmul din picior, cu mâinile în masă, genunchi și scaune sau cu degetele pe volan dacă sunt în mașină... Am auzit-o la radio prima oară și mi-a plăcut faptul că linia melodică e similară unei melodii mai vechi, doar că e mai ritmată... De fapt, nici nu am ascultat versurile prea atent până azi... în cap îmi sună tot versurile melodiei vechi.

Nu vi se pare că sună a cover la acea melodie?? De fapt e greșit spus cover; e o adaptare lirică... se folosește linia melodică, dar sunt alte versuri. Sau o fi plagiere, și doar eu mi-am dat seama că e izbitor de asemănătoare cu o altă melodie?

Cine îmi poate spune despre ce melodie vorbesc? Care e melodia originală?  
Ia să vă vedem cunoștințele muzicale.

Aștept comentariile voastre, cu răspunsul corect (că e așa de ușor...).
Voi reveni cu o postare, săptămâna asta, și vă voi prezenta ambele melodii.

Later Edit: Săptămâna a trecut, ROCKa s-a schimbat. Uite asta a fost ROCKa săptămânii 12dec - 18dec 2011 și aici găsiți răspunsul la întrebările de mai sus.
de la mine, 
numa' bine

8 comments:

  1. Pfff, în acest caz, mă tem că nu te pot ajuta.X_x N-am nici cea mai mică idee despre ce vorbeşti. Nici nu prea ascult acest gen de muzică.
    sorry :(

    ReplyDelete
  2. ce gen? rock? O fi rock asta, da melodia la care mă refer nu e. Oricum, mulțumesc pentru interesul acordat... Nu pierd speranța că cineva va ști... și am anumite bănuieli legate de cine va fi acel cineva...

    Oricum, ești cam mică pentru asemenea melodie...adică nu e în topurile actuale :) (no offense)

    ReplyDelete
  3. sincer, mie inceputul imi suna a Bon Jovi- You give love a bad name...dar daca zici ca nu e rock originala..hmm..stai sa ma mai gandesc putin si revin :D

    ReplyDelete
  4. Puțin... foarte puțin ...

    Deci nu, nu e Bon Jovi. Dar îți mulțumesc pentru încercare...

    Dacă nu ai știut, mă aștept ca măcar Doina să ghicească din prima... dar probabil nici nu a citit articolul :P (așa-i?)

    ReplyDelete
  5. mda, acum mi-a venit în minte o melodie de la Roxette...zici că melodia veche e lentă...dar de obicei dacă schimbi ceva lent pe ceva rock, diferenţa e oarecum mare...sau e doar părerea mea poate...oricum, sper să revii repede să dezvălui misterul..nu de alta dar a început să mă doară capul încercând să îmi dau seama despre ce melodie este vorba...că îmi sună atât de cunoscut şi e atât de frustrant că nu îmi dau seama...off

    ReplyDelete
  6. Do tell... care melodie de la Roxette?

    Nu am zis lentă, ci am zis mai puțin ritmată... lent e, ei bine... lent! :D

    Eu voi anunța, dar mai la sfârșitul săptămânii, într-un articol nou.

    ReplyDelete
  7. Ca indiciu, pot să vă spun că între cele două melodii e o diferență de 5 ani, și că s-a făcut și un cover al melodiei originale la 14 ani după apariția ei.

    Abia acel cover poate fi numit lent, în sensul că, deși are și porțiuni de rap, refrenul e mai lent.

    ReplyDelete
  8. bine Radu, mi-ai oferit un lapsus muzical :)) Imi pare familiara linia melodica, dar chiar nu am idee...
    Astept si eu dezvaluirea misterului :D :))

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...