Saturday, December 24, 2011

Crăciun Fericit...sărbători fericite

 Acesta este felul meu de a vă ura Sărbători Fericite!

Sincer să fiu, de ceva timp, pentru mine, sărbătorile nu mai înseamnă mare lucru. E doar o vacanță, câteva zile petrecute acasă, somn de voie, alte proiecte de terminat și mici vizite pe la amici... adică pe la Sena.

Dar voi, cei care savurați aceste sărbători și țineți morțiș să trimiteți mail-uri și sms-uri cu tot felul de urări, celor care în acest moment butonează telefonul tastând un sms ce va fi trimis în masă la toată lista de contacte, vouă, tuturor, vă transmit CRĂCIUN FERICIT, fiindcă eu nu!

Eu nu trimit mail-uri, eu nu trimit sms-uri ... eu nu fac urări decât aici, adresate tuturor. Eventual, mai mult ca sigur, am să dau vreo două telefoane, câtorva profesori pe care nu am apucat să îi văd înainte de a intra în vacanță... dar cam atât.

Toate mesajele alea citate de pe net nu mă încălzesc cu nimic, dar e un semn că v-ați gândit la persoana mea, de aceea vă mulțumesc!

And if that makes me The Grinch, so be it!!


Sărbători fericite dragilor, vă doresc vacanță și concediu minunate, să vă relaxați, să dormiți, să uitați de griji, măcar pentru câteva zile, cât țin sărbătorile, singuri, în cuplu, în familie, sau oricum vă este vouă mai bine, unde vă este mai bine! 

Să ne revedem cu bine în noul an (cu majoritatea abia atunci mă voi revedea)

de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Nu esti Grinch, stai linistit :) Nici eu nu am obiceiul de a trimite mesaje la toata lista. Ieri am dat cateva telefoane, in schimb, si am observat ca au avut un rol de surpriza placuta. Poate nu strica sa fim mai.. personali, macar din cand in cand :)

    La fel ca tine, profit si eu de perioada aceasta pentru a ma relaxa, odihni, pentru a termina unele proiecte, pentru a ma organiza :P

    Sarbatori fericite si linistite sa ai si tu, Radu :)

    ReplyDelete
  2. Mulțumesc Iulia! Sărbători fericite și ție! Și eu am avut surpriza primirii unui telefon de sărbători de la Fineas, băiatul lui Adi (are 9 ani).

    Am fost surprins că mă sună el fiindcă nu știam că are telefon, dar mi-a explicat Adi că e un telefon folosit doar în cazul în care pleacă de acasă în vreo excursie și pentru ocazii ca acum, când își sună câțiva prietenii.

    Vă dați seama că am fost flatat că și eu eram inclus în acea listă de prieteni.

    Mulțumesc!

    ReplyDelete
  3. Hehe, sa stii ca e o onoare cand un copil te considera prieten. Bravo tie! :)

    ReplyDelete
  4. @Colorbliss: tocmai de aceea am fost atât de impresionat.

    Mulțumesc.

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...