Monday, December 12, 2011

Clientul nostru (online), fraierul nostru (offline)...

Și vă spuneam, cu două articole în urmă (nu vă dau link), bucuros, surescitat, plin de entuziasm... în stare să mă sui pe pereți, că mi-am găsit cadoul de Crăciun. Nu?  Și atât de mult așteptam să vină ziua de azi... abia așteptam să fiu sunat ca să aflu când îmi va sosi... comanda.

Am primit câteva telefoane azi, dar nu de la f64, nu legate de obiectiv. Dimineață primisem un mail care spunea că a fost preluată comanda și îmi furnizau niște date legate de agentul care a preluat comanda:
Am găsit mailul când m-am întors de la facultate, pe la ora 14, după care am plecat la cantină să mănânc și pe la ora 16 la autogară unde am stat cam o oră.

Pe la orele 17:05, când am revenit în cameră am găsit alte două mail-uri legate de comanda mea, primite în ordinea pe care v-o prezint:
primit la ora 16:38 de la agentul care a preluat comanda
primit la aceeași oră (dar mai aveam un mail între ele, un newsletter la ceva)
Așadar ȘOC! Cum adică, nu mai primesc obiectivul?? Dar eu când l-am comandat, am verificat la sugestia lui Mircea să văd dacă s-a modificat site-ul...și se modificase stocul: din ”în stoc” în ”rezervat

 

La vederea acestor mesaje am intrat din nou pe site și surpriză: obiectivul era din nou pe stoc!
Eram atât de aproape să îl comand din nou..și de data asta cu plata online, că poate așa e mai oficial, dar am ales să dau un reply agentului...

Fiindcă undeva în mail scria ”vă răspundem în cel mai scurt timp posibil” iar eu ardeam de nervi l-am sunat la numărul indicat în mail-ul de dimineață.

M-am prezentat și s-a prins cine sunt când i-am zis de obiectiv...că doar nu trecuse decât jumătate de oră... Și l-am întrebat: bre, dacă atunci era eroare de site, de ce când l-am comandat a devenit „rezervat” iar acum e „pe stoc”?? Păi nu, că e o eroare a site-ului, că nu sunteți singurul, că mai avem erori la domeniul SH, că tenhicienii noștri lucrează la ele, că de fapt obiectivul fusese vândut de mult.... Și dacă îl cumpăram online de pe card? Vă dădeam banii înapoi! Bine...noapte bună!

Ok, tipul a fost politicos, măcar atât..și în mail și telefonic, asta nu reproșez, DAR TOTUȘI!!

1. dacă era vândut de mult, de ce nu s-a schimbat stocul așa cum s-a schimbat după ce am comandat eu??
2. dacă aveți erori de site, cum vă permiteți să lansați două zile de reduceri, adică să aduceți și mai mulți clienți...oare câte comenzi ați anulat azi??
3. de unde știu eu că nenea agentul, de fapt, abia acum a aflat că obiectivul era așa ieftin și s-a gândit că e bun pentru camera lui..sau a vreunui prieten, și că poate să-mi anuleze mie visul....că nu sunt decât un fraier care a luat țeapă...

Cum naiba lansezi tu două zile de reduceri da' nu ai puțină grijă de site? adică să fim serioși...nu verifici puțin înainte să vezi dacă totul e ok...nu intri două zile pe propriul site să vezi ce se întâmplă? ce mai mișcă?

Unde mai pui că au mai și scris că EU am făcut cerere de anulare a comenzii.. Păi cum să nu intru la bănuieli? Cum să nu mă enervez domn'le. Îi ziceam eu lui Pato că s-a aprins prea repede la treaba aia cu „login” pe nu știu ce site... dar acolo era o eroare minoră de vizualizare... AICI e vorba DE BANI... e vorba de MAGAZIN, de CLIENT...era vorba de un vis de-al meu.... s-a dus dracu'! Mai ales acum când, după pățania de ieri, de pe munte, mă cam bazam pe obiectivul ăla... ce să mai zic... e o zi de c@€at.

Pe lângă toate astea s-a modificat și data concursului de care vă spuneam în articolul anterior celui cu ROCKa (nici aici nu vă dau link) ...concursul ăla de CAD CAE CAM...ăla care suferă de o foarte proastă organizare... îmi vine să urlu... și aș urla de deranjez vecinii. Nici măcar cei care au făcut regulile nu le respectă... o fi organizat de femeia de servici de la firmă? Da cred că dacă era, erau mai clare lucrurile..și formularul de înscriere ar fi fost funcțional, și s-ar fi respectat termenele...

Și vă spun că mă așteptam să am probleme cu el... de aceea nu am plătit online, cum fac de obicei. Adică mă așteptam să mă sune să îmi spună că s-a scumpit, așa cum au făcut și alții... să îmi spună că eroarea era la afișarea prețului.... Dar nu, eroarea era de stoc... Dar dacă apare peste câteva zile cu preț ridicat pe bune că fac spume la gură. Acum e scos de tot din listă...am verificat înainte să scriu..

Hai că m-am enervat de tot. Auzi tu... îmi dădea reducere 30ron (nu procente, ci ron) ....30 ron la un obiectiv nou, care obiectiv nou nici măcar nu are USM...și dacă au unul cu USM e și mai scump...
Poate, poate am să iau obiectivul dacă mă premiază la campania aia online pentru care i-am promovat... în zilele alea chiar îmi erau dragi... îi iubeam.....dar după articolul ăsta șansele mele au scăzut la -100%

Ăsta e adevărul... nu e vina mea că au greșit, dar eu sunt cel care a ieșit în pagubă!

Later Edit: e miercuri, 14 decembrie, ziua în care campania se încheie... câștigătorii sunt anunțați...

Nu mai e nici o surpriză că nu am câștigat nimic, nu? Adică după ce i-am criticat în articolul de mai sus cum să mă mai premieze? Ba probabil m-ar fi luat și la bătaie!

Deși, părerea mea e că ar fi trebuit să-mi dea, nu premiu, ci măcar alt obiectiv SH la același preț afișat, așa... pentru tot deranjul meu și pentru toată situația asta de cacao în care m-au băgat cu site-ul lor defect cu tot! mmda, felicitări câștigătorilor...ei au postat anunțul sâmbătă ziua, nu ca mine noaptea... deci probabil de aceea nu am câștigat nimic și nu din cauza articolului.

Apropo, le-am scos link-urile din articole...uite așa că sunt al dracu'

Și să nu vă aud că-mi spuneți că ”nu știu să pierd”, că nu aș fi avut absolut nici o problemă dacă nu mă călcau pe nervi cu toată povestea asta cu obiectivul care este dar nu mai este dar iar este, dar nu este...
de la mine, 
numa' bine

2 comments:

  1. Hmmmm, cam neseriosi... Acum au parte de reclama negativa!

    ReplyDelete
  2. știți că orice reclamă, pozitivă sau negativă... e tot reclamă..

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...