Monday, December 26, 2011

Party!

Cei care mă știu, cunosc faptul că eu nu sunt petrecăreț... ba chiar evit pe cât posibil participarea la evenimente gen aniversări, onomastici, petreceri, nunți, botezuri, mese festive... nu mă simt în largul meu. Sunt și cazuri speciale, când e vorba de prieteni apropiați, cunoscuți, oameni dragi ... Dar în principiu, eu NU... nu sunt sufletul petercerii, nu mă simt bine printre necunoscuți, nu merg în cluburi, nu merg în discoteci.... dar
Dar în ultima vreme am așa un chef de muzică dată la maxim... de distracție, de prieteni, de petreceri dintr-alea banale de copii rebeli... o mână de oameni, un calculator cărat în spate, vreo două boxe și sacoșe cu junk food, voie bune, distracție, lumini improvizate și o locație neconvențională....

Sau măcar de un loc unde să pot da muzica tare, să urle în difuzoare (fără să se audă deformat)... adică e nevoie de echipament audio bun... că aud în cămin destui țărani cu difuzoare din hărtie igienică și cu urechi pline cu ceară... atât de pline încât nu observă cât de jenant sună gălăgia produsă de boxele lor... e o ofensă adusă muzicii...Dar, de fapt, rareori se aude muzică adevărată, ci mai mult chestii care se vor a fi „hit” ... la așa melodii, așa ascultători, așa difuzoare!

Cred că vreau să fac o nebunie și să plec de revelion undeva... undeva unde să fie un concert... undeva unde să urlu și să nu îmi pese de nimic... fără rezervare, fără bagaje, probabil fără cameră foto, fără telefon... fără griji!

Oare ce concerte sunt anul ăsta? Oare unde aș putea pleca? Oare ce formație m-ar face să mă simt bine?

Care e orașul cel mai frumos împodobit anul acesta?

de la mine, 
numa' bine

6 comments:

  1. Clujul! Clujul! :))
    Dar nu stiu ce concerte sunt in noaptea de revelion...

    Iti inteleg nevoia asta, si eu o mai simt din cand in cand. Muzica (mai ales daca suna bine, si e LIVE) are darul de a te elibera de presiune, te poti descarca de toate energiile negative acumulate. Iar atmosfera de la concerte e in general una frumoasa...
    Sper sa iti gasesti vreun concert care sa te mobilizeze! :D

    ReplyDelete
  2. SArbatori fericite!

    eu craciunul l-am petrecut in familie la Braila nu stiu daca se face ceva intre ani ca platoul din fata primariei e bombardat iar faleza este in aceeasi stare...

    ReplyDelete
  3. Of, Iulia! ce tentant e Clujul :P .. de mult spun că am să ajung pe acolo.. Cine știe? Poate...

    Sărbători fericite și vouă.. și LA MULȚI ANI, în caz că nu ne mai auzim până în 2012!

    ReplyDelete
  4. o doamne, poza e de la revelionul din 2007 nu? ce vremuri...
    da, Clujul e superb! îţi doresc să ajungi acolo cât mai curând :D şi de asemenea îţi doresc să ajungi la un concert pe 31 seara...aş vrea şi eu să merg la un concert, nu am fost de mult timp..ai grijă de tine >:D<
    Sărbători fericite şi LA MULŢI ANI!

    ReplyDelete
  5. Da, m-ai dat de gol...e din 2007. Am căutat o poză pe care să nu se vadă anul :D

    A fost cred ultimul revelion la care am fost la concert (primul și ultimul)

    Sărbători fericite și vouă și La Mulți Ani!


    Mulțumesc!!

    ReplyDelete
  6. ah şi ca formaţii, cu siguranţă Voltaj sau Iris nu te-ar dezamăgi :D

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...