Saturday, December 17, 2011

Fly like IronMan

Mulțumită celor de la Creative Monkeyz (PUNCT COM) am descoperit Flyboard Zapata și am fost pe loc impresionat. În caz că nu știați, sunt un mare fan al giumbușlucurilor prin apă, că doar sunt rac, nu?
Ok, ideea de a folosi un jet de apă nu e tocmai nouă, mai există și jetpack-ul pe care îl prezint mai jos, dar flyboard mă încântă mai tare fiindcă e similar cu zborul lui IronMan, singura diferență ar fi că nu are picioarele libere. Probabil ar fi fost mult mai greu să se echilibreze și să controleze mișcarea, dacă avea jeturi separate pentru fiecare picior. (observați cum printr-o minune PhotoShop-ească în imaginea de mai jos nu apare furtunul care alimentează jetpack-ul....)
Flyboard Zapata poate fi conectată la un skyjet sau la motorul creeat special pentru ea (ambele versiuni sunt prezentate în clip. De asemenea există posibilitatea de a fi controlată din skyjet, de pilotul acestuia sau direct din aer, de utilizator, ultima variantă fiind mai scumpă. Dacă vreți și voi așa ceva scoateți din buzunar nu mai puțin de 5000 € ..plus 900 pentru opțiunea de control autonom, plus bani pentru un skyjet....

În concluzie e o jucărie pentru oameni mari... la buzunar!
de la mine, 
numa' bine

6 comments:

  1. am scris si eu despre water jet pack acum ceva vreme! Este impresionant... si eu as vrea unul!

    ReplyDelete
  2. am zis că ideea nu e tocmai nouă, jet pack e mai vechi, dar flyboard mi se pare mai tentant, poate și fiindcă e mai greu de învățat...

    Roagă-te la moșul..deși cred că depășește bugetul pe următorii ani

    ReplyDelete
  3. Wow, ce senzatie o fi trait omul ala! Ah, noi, muritorii, cum privim cu jind! :))

    ReplyDelete
  4. și el e tot muritor, și dacă ai destui bani poți să simți aceeași senzație!

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...