Sunday, December 04, 2011

Back Online

De azi (că de la 1 nu am putut) și până la finalul lunii (cel puțin cât mai am net) voi fi online, pe Messenger :D

De ce?
Unul din motive ar putea fi și vorbele spuse cândva de Mircea (fără să citez exact) : „ mai intram când puneai link la status, dar acum că nu mai ești pe mess, nici pe blog nu mai intru” . Realitatea e tristă, nu?

Ăsta dar și alte motive m-au scos din hibernare... momentan :)

Cei ce nu înțeleg de ce anunț asta ar trebui să frunzărească astea.

Later Edit:
Se pare că mi-am amintit unul din motivele pentru care am renunțat la Y!Messenger. Pentru a înlătura toate erorile, am renunțat la ID-ul vechi... Pe mess mă găsiți de azi cu ID-ul radu_clapa

Even Later Edit:
Concluzia : Y! Messenger nu mă vrea.... Nu pot adăuga contacte, nu pot să îmi gestionez contactele.....Vedeți de ce era mai bine fără?

Cred că voi renunța la el înainte să treacă luna... e prea mare bătaie de cap.. acum nici al doilea ID nu mai merge....nici dacă mă adăugați voi în listă... funcționează doar chat-ul din mail...

Cum pierd eu timpul degeaba! (deja sunt prea multe editări la articolul ăsta)
de la mine, 
numa' bine

4 comments:

  1. Persevereaza, Radu, vei reusi in cele din urma :))

    ReplyDelete
  2. Bună, Colorbliss.

    Ce să mai perseverez... nu merită atâta timp pierdut.. acum intru dar pe id-ul vechi..pe care nu pot adăuga pe nimeni și nimeni nu mă poate adăuga...cred că Yahoo! s-a supărat că îl tot critic și au decis să mă enerveze..pe orice ID am. (și unul nou nu îmi fac nici să mă împuști)

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...