Thursday, July 15, 2010

Piscina din infern

Şi acum că am mai trecut prin revistă nişte nişte lepşe,  să continui raportul zilei de ...ieri.
După ce am mâncat am coborât înapoi să îmi văd de treabă. Cum am zis mai de mult canalul e înfundat, şi azi au venit specialiştii dar au plecat la fel cum au venit...cu mâna în fund!!

Pe lângă toată treaba pe care o aveam la subsol acum mai adaug pe listă şi mărirea boxei de lemne, care era urgentă acum. M-am apucat eu de sortat scânduri şi de cotat gândindu-mă că voi ieşi afară să bat cuiele, să nu fac zgomot prea mare sub bloc. Am ieşit să văd cum e vremea şi era minunată: ploua!! Văzând speranţele spulberate m-am hotărât să mut de colo colo chestiile de prin boxă, să fac loc pentru uşa ce încercam să o construiesc. Am rearanjat sacii şi lăzile, lemnele şi fiarele, astfel încât să am loc să mă desfăşor. 

Şi lucram de zor fără să bag de seamă că intrarea în boxă...Că era ud, ştiam,,că poate să se ridice nivelul apei..mai văzusem...dar aşa de multă niciodată. e şi normal când singurul canal din zonă, singura gaură unde se duce apa de la ploaie e înfundată...e normal ca apa să se ducă unde poate...

Am traversat piscina şi am plecat în casă să îi anunţ pe ai mei că avem o "situaţie". Da, aşa mi s-a spus că se spune: "we've got a situation". Am aflat astă toamnă când mi-am făcut cardul la ING şi mi-au greşit numele. M-am întors la birou la tanti şi am început cu "Avem o problemă" dar m-a corectat ea când a aflat despre ce e vorba. "asta nu e o problemă, se zice că avem o situaţie" (:-| )

Fiindcă nivelul apei creştea ameninţător de mult am obturat gaura din capacul canalului (să nu mai intre apa) şi a coborât şi mama la subsol să mutăm mai sus ce era mai important. 
când am intrat în boxă apa avea vreo 30 cm la intrare, trecuse de mult de nivelul unde era înainte să plec. Ne-a udat şi lemnele pe care le-am cărat azi...şi părea să fi inundat şi boxa de lemne..dar din feiricire exact acolo s-a oprit..la pragul uşii, fiindcă în scurt timp ploaia s-a oprit, apa s-a retras încet dar sigur... Şi sigur nu se retrage de tot fiindcă tt înfundat e canalul. Ba, în urma intervenţiei de azi, mai există şi sârma specialiştilor pe conductă (fiindcă "li s-a rupt" ... de fapt li se cam rupe de noi şi de canalul nostru ...ar trebui să ne revoltăm, am eu un topor şi o greblă..dacă vine şi cineva cu o furcă şi torţe facem răscoală şi dărâmăm asociaţia....da n-ai cu cine..sunt singur aici)

Gata, v-am plictisit destul...de fapt nu...nu citiţi dacă nu vă interesează...mare pagubă....

PS...înainte de a scrie asta m-am rupt de râs pe blogul unui alt Radu: piticiGratis Dacă citiţi începeţi de jos în sus... adică primul articol e ultimul pe pagină. ...vă descurcaţi voi.

de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...