Monday, July 12, 2010

Marţi 13

M-a prins ora 00.30 lucrând la un site. La un moment dat scriind data am văzut că e Marţi 13.

Oare chiar e cu ghinion? Voi ce credeţi?
Revin diseară cu un articol ca să vă anunţ. Oricum, ştiţi cum e, dacă pleci cu gând la ghinioane, e imposibil să nu se întâmple ceva neprevăzut, negativ, tocmai ca să poţi afirma: DA, e marţi 13, de aia!

Eu propun deci să plecăm de la premiza optimistă că nimic rău nu se va întâmpla azi, şi chiar de ar fi, cu siguranţă nu e de vină ziua de 13.

1 comment:

  1. Norocul şi-l face omul cu mâna lui.(sau, mai bine zis, cu gândirea lui). Şi eu am rămas plăcut surprinsă când am vazut că preferi acelaşi gen de literatură ca mine (Agatha Christie, Georges Simenon).

    ReplyDelete

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...