Tuesday, July 06, 2010

încă o zi în infern

Aşa se numeşte locul de sub pământ, scufundat în întuneric, un amestec de mirosuri îngrozitoare, umezeală de canal, corpuri în descompunere şi schelete....cam aşa se descrie subsolul blocului meu, în care mi-am petrecut ultimele două zile.

Şi cum infernul acesta e făcut de oameni, care, aşa cum ştim toţi este posesivi, s-au realizat mai multe camere prin care fiecare şi-a luat propria porţiune de rai şi nu a mai rămas decât infernul, acumulat în 20 de ani...sau vreo 15, cam aşa...

Ei, porţiunea mea/noastră - mă rog..undeva pe acolo - e destul de pământească..nici rai nici iad, dar o incintă în care peste timp s-au adunat chestii. A venit vremea să fac ordine în toate chestiile alea, să arunc tot ce e inutil, să pun în ordine ce păstrez  (aşa cum ştiţi că mă pricep foarte bine) şi să duc la fier vechi tot ce e ruginit şi mă încurcă. 
Ieri am făcut ordine (în mare) în această incintă, lăsând chestiile ce necesită minuţiozitate pentru mai târziu. Azi am continuat curăţenia, până la un moment dat când, am hotărât că e timpul să eliberez şi mormanul de nimicuri de pe "hol". De fapt mai degrabă mama m-a stârnit că a venit să care gunoaiele....nu cred că ştia că vom scoate aşa de multe.

Ziceam de mirosuri, da...s-a înfundat canalul (iar) şi asta înseamnă că intră apa la subsol (minunat)
Ziceam de cadavre, da.. şobolani în stare de putrefacţie, şi unul chiar mumificat (fără bandaje bineînţeles).
Ziceam de întuneric, da...datorită unor certuri pe scară, acum nu mai există iluminat general, ci fiecare şi-a tras bec din casă, iar eu nu am pus decât în "cameră" nu şi pe hol, deci a fost interesant să fac totul cu frontala pe cap.

Ce să zic, norocul meu că de obicei sunt răbdător şi minuţios şi cu poftă de a face curat :D Am zis de obicei, fiindcă mai am şi episoade (rare) când nu mai am chef de nimic...sau mi-e lehamite să mai fac ordine după ce alţii şi-au bătut joc de munca depusă anterior (aici aş mai dezbate, dar cine ştie cunoaşte, şi din păcate cine ar trebui să audă, nu are urechi de auzit)

E fain să faci curăţenie prin astfel de locuri..descoperi chestii vechi, descoperi trecutul... Vă voi arăta poate mâine câteva frânturi din acel trecut...

În rest..sunt sănătos, merci de întrebare, şi aici îmi închei "raportul" Noapte bună tuturor, eu mai citec puţin un articol şi mai ales comentariile de pe un blog pe care l-am descoperit accidental.

de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...