Friday, July 16, 2010

wordpress e naşpa

Când am început blogul ăsta în 2006 a făcut-o cu gândul că , cândva îmi voi face propriul site (încă mai vreau, dar finanţele se duc în alte părţi). Am ales blogger fiindcă sor-mea avea blog pe aceeaşi platformă. Nu m-a tentat niciodată wordpress dar anul tercut mi-am deschis cont, doar aşa ca să am, să nu îl ia altcineva (deşi nu cred că sunt mulţi cu numele meu).

Azi am reînviat contul nefolosit de muult.
M-a contactat Mihai să îmi spună că a primit un mail de la cineva care sugera să schimbe CSS pentru meniul de pe haipemunte.wordpress.com să nu mai fie pe două rânduri. Aş vrea să ajut, deşi blogul nu este întreţinut de mine. M-am logat pe wordpress la mine şi am încercat să văd cum se fac modificările pe acolo. Am găsit locul unde se editează CSS dar surpriză: modificările nu se salvează decât dacă cumpăr un upgrade, care să îmi permită să modific CSS. Cum pana mea vine asta? ce am greşit? sunt atâţia care modifică aspectul paginilor de pe wordpress..oare toţi şi.au cumpărat upgrade-ul?

Mie unul nu îmi convine deloc. Pe blogger sunt liber să fac ce vreau...mut de colo colo toate chestiile de pe pagină. La wordpress am teme prestabilite şi atât? ceva îmi scapă...dar nu ştiu ce.

HELP..someone?? anyone??

oricum, până aflu care e treaba rămân la ideea că worpress e naşpa tare!!

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...