Wednesday, July 21, 2010

Day 3 - Summer Job 2010

Azi a fost probabil cea mai obositoare zi de muncă.

De dimineaţă a sosit osb-ul. Patru paleţi de osb, plăci diferite (trei grosimi). După ce am descărcat şi a doua maşină, ne-a dus Adi pe sălciilor unde ne-am apucat de treabă. Am debarasat ce era prin curte apoi am dărâmat toate fostele borduri şi plăci turnate din beton.



După ce am cărat şi ultimele pietroaie ne-am apucat de fixat scurgerea pentru apă pe care am prins-o în ciment.

Mâine urmează să cofrăm şi să turnăm apoi placa cea mare. Azi sunt poate cel mai obosit...îmi e somn de nu mai pot şi mă doare şi spatele, în zona coloanei cervicale...de la atâta OSB şi betoane...ne auzim mâine..


de la mine,
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...