Thursday, July 29, 2010

Progresăm... - Summer Job 2010

 Ce am mai făcut până azi? Păi pereţii sunt ridicaţi şi întăriţi, am placat cu un rând de osb, am făcut pereţii interiori, am pus centura de jur împrejur...

Azi am pus cei doi stâlpi şi am început planşeul, reuşind să montăm cam un sfert din suprafaţa totală .. adică grinzile, că placarea se face la finalul acestei operaţiuni.


Îmi pare rău că ieri am ratat întâlnirea HPM, voiam să mă duc dar eram prea mort de oboseală ..am preferat să dorm...şi nici azi dimineaţă nu m-am mai trezit la 5 să merg la SDT, am decis să merg în weekend acasă şi să duc atunci camera video.

Cam atât de povesetit pentru azi, las pozele să mai vorbească...azi s-a suit şi Mircea pe casă (de fapt primul nivel)...încetişor, că aşa e la început, dar poate că până ajungem la acoperiş va prinde mai mult curaj şi vom avea un ajutor de nădejde acolo sus.


Închei pentru azi... gata... masă şi vreun film înainte de somn... (azi am făcut duş cald... că a mers centrala - prin minune)
de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...