Saturday, July 31, 2010

Weekend - Summer Job 2010

 Azi trebuia să fiu pe munte... vorbisem cu Mihai despre weekendul acesta, dar nu s-a mai realizat plecarea, pentru mine. Azi am lucrat, eu Geo şi Cici, am mai finalizat nişte chestii şi am terminat lemnul primit luni noapte (primim altul lunea asta.)

Am mai progresat cu casa...e gata primul nivel (parterul), sunt puse grinzile şi osb-ul, podeaua e deci gata...am început azi nivelul 2 (etajul). După ce vine următorul transport de lemn vom continua pereţii.


de la mine, 
numa' bine

No comments:

Post a Comment

Atenție: Este activată moderarea comentariilor pentru articolele mai vechi de 10 zile!

Ha, 2020, învie blogul, prin YouTube

Vreau să revin pe YouTube și să reluăm ce făceam cândva... poate, poate, ușor, ușor, revin și pe blog Dacă vă place și vreți să mai vedeți,...